جام جم ورزشی: حمید استیلی پنجمین مربی ملوان از ابتدای فصل قبل تاکنون است. او بعد از ایراندوست، مویسیلویچ، فیروز کریمی و امیر قلعه نویی روی نیمکت ملوان می نشیند.
کد خبر: ۸۲۵۱۲۶
ملوان، هر 8 هفته یک سرمربی!

نیمکت ملوان از ابتدای لیگ چهاردهم تاکنون، پنج بار به خود تغییر دیده که آخرین آن انصراف قلعه نویی و حضور حمید استیلی در انزلی است. ابتدای فصل قبل، نصرت ایراندوست سرمربیگری ملوان را بر عهده گرفت.

به گزارش ورزش سه ،او فقط چند هفته دوام آورد تا جای خود را به استوان مویسیلویچ بدهد. این مربی خارجی نیز فقط پنج هفته دوام آورد تا فیروز کریمی بیاید و سرمربی ملوان شود. کریمی تا پایان لیگ چهاردهم در انزلی ماند اما مدیران ملوان برای لیگ پانزدهم سراغ امیر قلعه نویی رفتند تا هدایت تیمشان را به این مربی پرافتخار بسپارند. قلعه نویی نیز دو هفته در ملوان ماند تا جای خود را به حمید استیلی بدهد. استیلی حالا سرمربی ملوان شده اما مشخص نیست که عمر حضور او در انزلی چقدر طول می کشد. نکته جالب در مورد نیمکت ملوان، حضور 4 مربی در 32 هفته است. از ابتدای فصل قبل تاکنون به طور میانگین، هر هشت هفته یک سرمربی روی نیمکت ملوان نشسته که این برای تیمی که به ثبات کادرفنی مشهور بود آماری نگران کننده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها