برنامه «صبح و زندگی» به گویندگی مصطفی مصطفوی و معصومه نوازنی امروز از ساعت 6 و 30 دقیقه در رادیو سلامت به مدت 120 دقیقه با حضور سرهنگ جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس ناجا به این پرسش که غیرقابل‌جبران‌ترین تخلف در رانندگی چیست، پاسخ می‌دهد. برنامه «مجله پزشکی» هم امروز در این شبکه رادیویی از ساعت 15 و 5 دقیقه با حضور نیک‌پور، فوق‌تخصص گوارش و کبد به این پرسش که علائم بیماری‌های التهابی روده چیست، پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۸۳۳۰۸۲

زندگی شهید آیت‌الله مدنی

پخش سریال رادیویی «تبعیدی» به کارگردانی محمد عمرانی و با محوریت زندگی شهید آیت‌الله مدنی از امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از رادیو نمایش شروع می‌شود. در این نمایش هنرمندانی چون امیر فرحان‌نیا، امیرعباس توفیقی و فریبا طاهری بازی کردند.

حاکم و حاتم ساخته شد

به گزارش مرکز پویانمایی صبا، ساخت سری دوم مجموعه انیمیشن حاکم و حاتم در 13 قسمت به کارگردانی صمد غلامزاده در مرکز صبا به پایان رسید. در این انیمیشن شاهد ماجرای کاخی هستیم که در آن حاکم خواسته‌هایی از مردم دارد، اما حاتم با همه کارشکنی‌های وزیر شرایط را به نفع مردم تغییر می‌دهد.

زندگی خالق قصه‌های مجید

هوشنگ مرادی‌کرمانی در سالروز تولدش امروز ساعت 9 و 30 دقیقه در رادیو فرهنگ زندگی خود را روایت می‌کند.

تبریزی با «شیوع» مقابل دوربین

تولید مجموعه تلویزیونی «شیوع» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی بیژن شیرمرز بزودی آغاز می‌شود. تاکنون حضور بازیگرانی چون لیلا اوتادی، سیدمهرداد ضیایی، حسن جوهرچی، اتابک نادری، سیما خضرآبادی، امیر شمس و محسن حکیمی در این سریال قطعی شده‌ و بزودی بازیگران دیگری نیز به گروه خواهند پیوست.

تماشای نردبام آسمان از قاب 4

مجموعه «نردبام آسمان» هر شب ساعت 22 روی آنتن شبکه چهار می‌رود. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدحسین لطیفی زندگی غیاث‌الدین جمشید کاشانی، ریاضیدان برجسته، منجم، کاشف عدد پی و فیلسوف قرن نهم هجری را در دو مرحله کودکی تا نوجوانی و بزرگسالی در زمان زمامداری مغول‌ها در ایران به تصویر می‌کشد. در این اثر ویشکا آسایش، برزو ارجمند، حسن پورشیرازی، وحید جلیلوند، محمدرضا داوودنژاد، محسن زهتاب، شبنم قلی‌خانی، رحیم نوروزی و... بازی کردند.

سیستم عامل ویندوز و آموزش ورد در«برخط»

برنامه ترکیبی «برخط» تازه‌های فناوری اطلاعات را در شبکه آموزش سیما آموزش می‌دهد. این برنامه ساعت 19 و 25 دقیقه پیدایش سیستم‌های عامل‌ تا ویندوز 10 و نحوه ارتباط کارت گرافیک با رایانه را بررسی می‌کند.

بی.‌بی.سی در فکر نفوذی تازه

براساس اعلام گاردین، شبکه بی.‌بی‌.سی در نظر دارد، در چارچوب سیاست‌های بین‌المللی دو شبکه‌ رادیویی و تلویزیونی به زبان‌های روسی و کره‌ای راه‌اندازی کند.

استعفای رئیس رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری قدس و به نقل از پایگاه خبری عرب 48، «اوفیر آکونیس» رئیس سازمان پخش در رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی و یکی از اعضای حزب لیکود، سه روز پیش در واکنش به دخالت‌های نتانیاهو در امور اجرایی آن رسانه از سمت خود استعفا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها