صحنه ای نادر از حیات وحش + فیلم

در این فیلم تماشایی حیات وحش بیننده شاهد صحنه ای نادر خواهد بود که نه در طبیعت و جنگل بلکه در یک محله مسکونی شهری رخ می دهد.
کد خبر: ۸۳۱۲۰۰
صحنه ای نادر از حیات وحش + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رامبل، بچه گوزن تازه متولد شده و بر اساس غریزه در نخستین ساعات تولدش خود را پنهان کرده است اما در کنار لاستیک چرخ یک اتومبیل. گربه ای به او نزدیک می شود. ظاهرا گربه تاکنون بچه گوزن ندیده است و شروع به بازی با او می کند.

جثه بچه گوزن و گربه تقریبا یک اندازه است. بچه گوزن با شنیدن صدای مادرش از مخفیگاهش خارج شده و گربه هم او را دنبال می کند.

ماده گوزن بچه اش را می بوید. دلیل اینکه ماده گوزن خارج از زیستگاه طبیعی و در یک محله مسکونی زایمان کرده است ، مشخص نیست. ماده گوزن در این محیط ناآشنا نگران جان بچه اش است و دائم دور او می چرخد. ماده گوزن به دقت اطراف را نگاه می کند.

پاهای ضعیف بچه گوزن طاقت راه رفتن بیشتر نداشته و حیوان کوچک بر زمین می افتد. گربه هم در نزدیکی مادر و بچه اش شاهد ماجرا است. ماده گوزن خشمگین به موجودی که توجه اش را جلب کرده و آن را خطری برای بچه اش می داند ، می دود.

سگ خانگی بی خبر از همه جا مورد حمله گوزن خشمگین قرار می گیرد. ماده گوزن با سم های تیزش ضربات سختی را به سر و بدن سگ وارد می کند. سگ حتی قادر به فرار نیست چه برسد که از خود دفاع کند. ماده گوزن بی رحمانه به سگ ضربه می زند. سگ اگر بر اثر این ضربات جان نداده باشد اما مسلما به شدت مجروح شده است.

ماده گوزن بار دیگر به سوی بچه اش که دوباره سر پا ایستاده می رود. گربه هنوز در همان نزدیکی است. ماده گوزن خصمانه به سراغ گربه می رود. گربه حالت دفاعی به خود گرفته و قبل از اینکه از گوزن لگدی بخورد با پنجه اش ضربه ای به پوزه او می زند.

گوزن می خواهد گربه را هم زیر ضربات سم خود بگیرد اما گربه که شاهد عاقبت سگ بوده با چالاکی جاخالی داده و به سرعت فرار می کند و گوزن هم از تعقیبش منصرف می شود.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها