بهنام اسبقی و سجاد مردانی پس از پایان دوران مصدومیتشان به اردوهای تیم ملی تکواندو ملحق شدند.
کد خبر: ۸۳۰۹۵۱

به گزارش سایت فدراسیون، بهنام اسبقی قهرمان جهان در سال 2013، پس از این‌که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا 2015 با مصدومیت مواجه شد، 16 فروردین امسال، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، تمرینات خود را از صبح دیروز (یکشنبه) همراه دیگر ملی‌پوشان آغاز کرد. همچنین سجاد مردانی، نایب قهرمان جهان در سال 2013 و هوگوپوش سنگین وزن ایران که در مسابقات قهرمانی جهان 2015 روسیه، در مبارزه با تکواندوکار کوبایی و با ناجوانمردی حریف از ناحیه زانو، دچار آسیب‌دیدگی شده بود از هفته گذشته، تمرینات خود را در کنار ملی‌پوشان پیگیری می‌کند.

اسبقی هم‌اکنون نفر هفتم رنکینگ المپیکی است و مردانی نیز در جایگاه هشتم سنگین وزن‌ها قرار دارد.

2 پیروزی و یک شکست دربوکس قهرمانی آسیا

نمایندگان بوکس ایران در وزن‌های 69 و 75 کیلوگرم موفق به شکست حریفان خود شدند.

در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا در تایلند امین قاسمی‌پور ملی‌پوش وزن 69 کیلوگرم ایران در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها کار دشواری در پیش نداشت و با ارائه نمایشی قدرتمند مقابل نماینده قطر به پیروزی رسید. همچنین سجاد محرابی در وزن 75 کیلوگرم در یک مبارزه حساس و نفسگیر موفق شد مشتزن کره‌جنوبی را شکست دهد.

این در حالی بود که هومن طغانی بوکسور سبک وزن ایران با شکست مقابل بوکسور ژاپنی از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

پیروزی بسکتبال ایران برابر چین‌تایپه

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین مسابقه خود در جام ویلیام جونز با نتیجه 88 بر 66 از سد تیم ب چین‌تایپه گذشت.

در این مسابقه تیم ملی ایران کوارترهای اول تا سوم را به ترتیب با امتیازات 20 بر 9، 21 بر 11 و 32 بر 20 به سود خود به پایان بردند و فقط در کوارتر چهارم با نتیجه 26 بر 15 از حریف خود شکست خوردند. حامد حدادی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان، فرید اصلانی و سعید داورپناه پنج بازیکن آغازکننده ایران در این مسابقه بودند، اما سجاد مشایخی با 20 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم ملی کشورمان بود.

ایران دیروز هم با نتیجه 77 بر 46 کره‌جنوبی را شکست داده بود و با کسب دومین پیروزی خود، با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اسپارتاک پریموری روسیه در صدر جدول رده‌بندی این دوره از مسابقات قرار گرفت. ژاپن حریف بعدی ایران در این رقابت‌هاست.

تیراندازان معلول در اردوی تیم ملی

ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی، متصل به اعزام رقابت‌های جهانی استرالیا، از 10 شهریور به میزبانی تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ملی‌پوشان تیم تیراندازی فردا وارد کمپ تیم‌های ملی می‌شوند و تمرینات آنها از 10 شهریور زیر نظر حسین امیری، مربی تیم ملی، آغاز می‌شود.

معصومه خدابخشی (لرستان)، ساره جوانمردی، سمیرا ارم (فارس)، عالیه محمودی (مازندران)، مهدی زمانی شورابی (تهران)، پنج ملی‌پوش دعوت شده به این اردو هستند که از فردا وارد محل برگزاری تمرینات خواهند شد.

ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی تا 20 شهریور پیگیری می‌شود و پس از آن نمایندگان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های جهانی تیراندازی، عازم استرالیا می‌شوند. رقابت‌های جهانی تیراندازی با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو، 24 تا 28 شهریور به میزبانی سیدنی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها