دیدار ستارگان جهان و ایران قرار بود فقط یک دیدار خیرخواهانه باشد، اما اتفاقاتی که بین دو نیمه آن رخ داد و به دلخوری فرهاد مجیدی انجامید، شاید تا مدت‌ها نقل محفل فوتبالی‌ها باشد.
کد خبر: ۸۳۰۵۶۵

مجیدی که نیمه اول این بازی در زمین حضور داشت و از بازیکنان پرانرژی تیم ستارگان ایران بود، در نیمه دوم به یکباره از ترکیب بیرون ماند تا شایعه درگیری لفظی در نیمکت این تیم در وقت استراحت بین دو نیمه قوت یابد. گرچه علی پروین، سرمربی تیم ستارگان ایران این موضوع را تکذیب کرد، اما خداداد عزیزی که ظاهرا صحبت‌های او باعث دلخوری فرهاد مجیدی شده است، جمله‌ای را که به فرهاد مجیدی در رختکن گفته بود، فاش کرد تا مشخص شود چرا مجیدی در نیمه دوم این بازی خیرخواهانه بازی نکرد.

مهاجم سابق تیم ملی و حال حاضر ستارگان ایران در رختکن اعتراض تندی به فرهاد مجیدی داشت و در ادامه صحبت‌هایشان به درگیری فیزیکی و ترک رختکن توسط فرهاد مجیدی کشید.

عزیزی که جمعه شب و بعد از دیدار با ستارگان جهان همراه تیم منتخب 98 راهی اتریش شد تا با تیم ستارگان فوتبال اتریش بازی کنند، در گفت‌وگو با ورزش سه درباره درگیری‌اش با فرهاد مجیدی گفت: چیز خاصی نبود. همه در رختکن درباره بازی صحبت می‌کردند و در ادامه علی آقا (پروین) گفت بیشتر به هم پاس بدهید و کار تیمی کنید.

عزیزی ادامه داد: من هم اعلام کردم اگر قرار است همه پاس بدهند بهتر است همه این کار را انجام دهند و این‌طور نباشد که یکی بخواهد همه توپ‌ها را بزند و هر توپی دستش می‌آید قیچی بزند. والا ما هم از این کارها بلدیم و...

وی در مورد خروج فرهاد مجیدی از استادیوم آزادی بعد از این صحبت‌ها گفت: من درباره این مساله نمی‌دانم و این مساله به خودش ربط دارد.

جالب آن‌که خود فرهاد مجیدی به هیچ‌وجه درباره این حواشی اظهارنظر نکرده است. آنچه ستاره سابق باشگاه استقلال پس از بازی ستارگان ایران برابر ستارگان در اینستاگرام خود منتشر کرد، در زیر آمده است:

عصر اولین جمعه شهریور سال ۹۴، یک روز خوب و خاطره‌انگیز برای من بود. روزی که در کنار بهترین‌های فوتبال جهان و بزرگان فوتبال ایران و البته شما طرفداران عزیز و دوست‌داشتنی استقلالی؛ یک بار دیگر عشق و شور گذشته را با کمک هم زنده کردیم. همچنین تشکر می‌کنم از همه تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آزادی آمدند و آرزوی سلامتی و شفای عاجل همه بیماران را از خداوند بزرگ خواستارم. همچنین از آقای نامجومطلق پوزش می‌طلبم که در حضور وی با شماره ۷ به میدان رفتم؛ چراکه این شماره برای استقلالی‌های نسل من متعلق به اسطوره فوتبال من، مجید نامجومطلق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها