7 بازیکن امید در تیم کی‌روش

تیم فوتبال امید در حالی قرار است فردا عازم اردوی تدارکاتی هلند شود که حضور چند بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی بزرگسالان اسباب نگرانی مدیر تیم امید را فراهم کرده و به نظر می‌رسد چالشی دیگر فراروی تیم امید باشد.
کد خبر: ۸۳۰۱۶۲

فوتبال ایران در حالی چهار دهه است عطش صعود به المپیک را دارد که در دوره‌های اخیر همواره با مشکل در اختیار نداشتن بازیکنان مد نظر خود به دلیل تداخل برنامه‌های آماده‌سازی با فعالیت تیم‌های باشگاهی مواجه بود اما این‌بار در حالی مقارن تعطیلی لیگ قرار است در هلند اردوی تدارکاتی برپا کند که کارلوس کی‌روش نیز تیمش را برای دو دیدار با گوام و هند در انتخابی جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند برخی بازیکنان تیم امید را نیز به اردوی تدارکاتی فراخوانده است. این موضوع باعث اعتراض حبیب کاشانی، مدیر تیم امید شده است. او در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم در این باره گفت: در حال حاضر کارلوس کی‌روش قصد جوانگرایی در تیم ملی را دارد و این برای فوتبال ما مفید است، اما ما در تیم امید پیش از این تنها با مشکل علیرضا جهانبخش و سردار آزمون روبه‌رو بودیم، اما در حال حاضر مهدی ترابی، محمدرضا اخباری و سعید عزت‌اللهی در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند و روز گذشته هم مطلع شدیم که علی کریمی نیز به این تیم دعوت شده است. واقعا کار با این شرایط سخت است. وحید حیدریه و احمد نوراللهی هم مصدوم هستند و شرایط سختی برای ما به وجود آمده است. من از علی کفاشیان و اسلامیان درخواست می‌کنم تا جلسه‌ای با مربی و مدیران تیم‌ها برگزار کنند. وی با بیان این‌که برنامه‌ریزی تیم فوتبال امید ایران تا امروز به نحوی بود که باشگاه‌ها ضرر وارد نکنند، خاطرنشان کرد: به صورت غیرمنتظره هفت بازیکن نمی‌توانند تیم امید را در اردوی هلند همراهی کنند که این مساله به مشکلی اساسی برای ما تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: همه تلاش می‌کنند تا تیم خوبی داشته باشیم و نقطه اشتراک همه ما موفقیت فوتبال ایران است، اما مردم ایران آرزو دارند که تیم در المپیک شرکت کند. امیدوارم تعامل لازمه ایجاد شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید

احسان پهلوان، صائب محبی، رضا شکاری (ذوب‌آهن) حسین فاضلی، علی کریمی (سپاهان)، محمدحسین مرادمند (پدیده مشهد)، علیرضا نقی‌زاده (سیاه‌جامگان)، امیرارسلان مطهری، علی محسن‌زاده، رضا علیاری، آرش رضاوند، محمد دانشگر (نفت تهران)، وحید حیدریه، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی(پرسپولیس)، روزبه چشمی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، سیدمحسن کریمی (استقلال)، امیر عابدزاده، مهرداد محمدی (راه‌آهن)، ماهان رحمانی (سایپا)، ایمان سلیمی (فجرسپاسی)، شاهین ثاقبی (تراکتورسازی تبریز)، گودرز داوودی، رضا کرم‌الله‌چعب (نفت مسجد سلیمان)، بهمن جهان‌تیغ (فولاد)، علی عبدالله‌زاده (صنعت‌نفت) و یوسف وکیا (فولاد خوزستان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها