فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا قرعه‌کشی شد

یووه، سیتی و سویا در گروه مرگ

دشوارترین گروه. پیچیده‌ترین معجون. جایی که نمایندگان چهار لیگ برتر جهان گرد آمده‌اند. اگر از طرفداران سیتی بپرسید آنها جمله «... باز هم در گروه مرگ قرار گرفتیم» را تکرار می‌کنند. آنها پارسال با بایرن‌مونیخ و رم در یک گروه قرار گرفته بودند و اکنون با یووه بزرگ که در فصل پیش تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفت به علاوه قهرمان لیگ اروپا و سومین تیم بوندس‌لیگا همگروه شده‌اند. آنها در نخستین گام میزبان بانوی پیر فوتبال ایتالیا خواهند بود. یووه دوران پس از رفتن آندره پیرلو، آرتورو ویدال و کارلوس ته‌وز و ورود دیبالا و ماندزوکیچ را سپری می‌کند، چنان که سویا هم کارلوس باکا را از دست داده و با چیرو ایموبیله و کونوپلیانکا در حال بازتعریف خود به‌سر می‌برد.
کد خبر: ۸۳۰۱۵۸

اینها بخش‌هایی بود از یادداشت حمیدرضا صدر درباره قرعه‌کشی پنجشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا. 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در این مراسم حریفان خود را شناختند تا آنها که مدعی‌ترند، ابتدای مسیری که در نهایت به ورزشگاه سن‌سیروی ایتالیا و فینال فصل 2016 لیگ قهرمانان ختم می‌شود را بهتر بشناسند.

بر اساس این قرعه‌کشی علاوه بر یوونتوس، نایب قهرمان دوره قبل که در گروهی سخت با منچسترسیتی و سویا قهرمان دوره قبل لیگ اروپا همگروه شده است، رئال‌مادرید باید به مصاف تیم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن برود و بایرن‌مونیخ نیز در گروه آرسنال قرار گرفته است. تقابل مورینیو با چلسی برابر پورتو تیم سابقش که این تیم را به قهرمانی در اروپا رساند، از جمله اتفاقات جالب مرحله گروهی است. ضمن این‌که تقابل زلاتان با هموطن‌هایش در سوئد در بازی با مالمو نیز از نکات جالب این مرحله است. زلاتان فوتبال خود را از این تیم سوئدی آغاز کرد.

گروه‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه یک: پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، رئال‌مادرید اسپانیا، شاختاردونتسک اوکراین و مالمو سوئد

گروه 2: آیندهوون هلند، منچستریونایتد انگلیس، زسکامسکو روسیه و ولفسبورگ آلمان

گروه 3: بنفیکا پرتغال، آتلتیکومادرید اسپانیا، گالاتاسرای ترکیه و آستانا قزاقستان

گروه 4: یوونتوس ایتالیا، منچسترسیتی انگلیس، سویا اسپانیا و بورسیامونشن‌گلادباخ آلمان

گروه 5: بارسلونا اسپانیا، بایرلورکوزن آلمان، رم ایتالیا و باته‌بوریسوف بلاروس

گروه 6: بایرن‌مونیخ آلمان، آرسنال انگلیس، المپیاکوس یونان و دیناموزاگرب کرواسی

گروه 7: چلسی انگلیس، پورتو پرتغال، دیناموکیف اوکراین و مکابی رژیم صهیونیستی

گروه 8: زنیت روسیه، والنسیا اسپانیا، لیون فرانسه و خنک بلژیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها