روی خط ورزش

گلزنی آزمون

تیم فوتبال روستوف در هفته ششم از رقابت‌های لیگ روسیه در حالی در زمین زسکای مسکو شکست خورد که تا دقیقه ۶۶ و با گلزنی سردار آزمون از میزبانش پیش بود. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم روستوف در دقیقه ۱۰ دروازه صدرنشین لیگ روسیه را به شکلی بسیار زیبا باز کرد، اما موسا (۶۶) و آلن ژاگوئف (۸۸ ـ گل به خودی) گل‌های زسکا مسکو را به ثمر رساندند تا این تیم از شکست خانگی نجات یابد. سردار آزمون در دقیقه ۷۴ این بازی جای خود را به بیونگ سو یو بازیکن کره‌ای روستوف داد، اما سعید عزت‌اللهی دیگر بازیکن ایرانی این تیم روسی، به دلیل صادر نشدن کارت بازی‌اش در این مسابقه هم حضور نداشت. در پایان این مسابقه تیم روستوف با همان 9 امتیاز قبلی در رده پنجم باقی ماند، اما زسکا مسکو با ۱۸ امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ روسیه تداوم بخشید.
کد خبر: ۸۲۸۶۸۴

هجدهمی تیم ملی کایاک

تیم ‌ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران در مسابقات جهانی ایتالیا موفق به کسب سهمیه المپیک نشد. در فینال B مسابقات جهانی، تیم کایاک چهار نفره ایران با زمان سه دقیقه و هشت ثانیه و 398 هزارم ثانیه از خط پایان عبور کرد و در گروه خود نهم شد. تیم چهارنفره ایران در مجموع هم در جایگاه هجدهم قرار گرفت و سهمیه المپیک را از دست داد. امین بداغی، سعید فضل اولی، احمدرضا طالبیان و علی آقا میرزایی، ملی‌پوشان قایقرانی ایران بودند.

ترکیب آسیایی بوکس

مشتزنان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شدند. بنابر اعلام فدراسیون بوکس، هومن طغانی در وزن 49 کیلوگرم، سجاد محمدپور در 52 کیلوگرم، رضا کرزبری در 56 کیلوگرم، فروتن گل آرا در 60 کیلوگرم، دانا اسماعیل‌زاده در 64 کیلوگرم، امین قاسمی‌پور در 69 کیلوگرم، سجاد محرابی در 75 کیلوگرم، حسن شاهینی در 81 کیلوگرم، رضا مرادخانی در 91 کیلوگرم و عبدالمجید سپهوند در +91 کیلوگرم نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند. تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز عازم تایلند خواهد شد. در این رقابت‌ها که از 4 تا 14 شهریور در بانکوک برگزار می‌شود، ده مشتزن از ایران حضور دارند و شانس خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی امتحان می‌کنند. در این مسابقات هفت نفر اول هر وزن راهی رقابت‌های قهرمانی جهان می‌شوند.

5 طلای جهانی برای تکواندو کاران نونهال

در پایان نخستین روز از رقابت‌های تکواندوی نونهالان جهان، هر پنج نماینده کشورمان با شکست رقبای خود موفق به کسب مدال طلا شدند. در این دوره از مسابقات که صبح دیروز با حضور ۴۶۵ تکواندوکار از ۵۹ کشور به میزبانی کره‌جنوبی در شهر موجو آغاز شد، فاطمه ابراهیم‌زاده در وزن ۲۹- کیلوگرم، مهلا مومن‌زاده در وزن ۳۳- کیلوگرم و مبینا شاکری در وزن ۵۱- کیلوگرم در گروه دختران طلایی شدند و در گروه پسران نیز محمد خانی در وزن ۶۵- کیلوگرم و نیما مهرعلی در وزن ۶۵+ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستادند. امروز ستاره چابکی، نرگس حسن‌نیا، امیر ولی‌پور، محمد رستم‌نژاد و مجتبی پاسار نمایندگان کشورمان هستند.

اولین بدشانسی بایرن

بایرن مونیخ در فصلی که گذشت یکی از بدشانس‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا بود. این تیم بسیاری از بازیکنان اصلی خود را به خاطر آسیب‌دیدگی در مقطعی از فصل در اختیار نداشت و همین بدترین ضربه را به این تیم آلمانی زد. به نظر می‌رسد بدبیاری‌های بایرن در فصل جدید هم ادامه دارد، زیرا هنوز دو هفته از آغاز رقابت‌های بوندسلیگا نگذشته است که خبر آسیب‌دیدگی شدید مهدی بن‌عطیه کابوس فصل قبل را در اذهان هواداران بایرن زنده کرد. در نیمه نخست دیدار بایرن مونیخ برابر هوفنهایم ستاره مراکشی بایرن آسیب دید و جای خود را به رافینیا داد. هر چند هنوز باشگاه بایرن مونیخ زمان دقیق دوری این مدافع را از میادین اعلام نکرده است اما ماتیاس سامر مدیر ورزشی این باشگاه آلمانی اعلام کرد آسیب‌دیدگی بن عطیه جزئی نیست و این احتمال وجود دارد که غیبت او طولانی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها