مدیر شبکه یک در حاشیه مراسم تجلیل از عوامل سریال پایتخت 4 به خبرگزاری صداوسیما گفت: عوامل سریال پایتخت متن‌هایی به ما ارائه کرده‌اند و احتمال دارد سری پنجم این سریال ساخته شود.
کد خبر: ۸۲۶۸۲۶

این مراسم عصر روز یکشنبه همزمان با میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) در مجموعه فرهنگی هنری سرچشمه برگزار شد. بجز محمد احسانی مدیر شبکه یک، مدیران تلویزیونی از جمله محمدرضا تخشید مدیرکل امور نمایش سیما، رحمان سیفی‌آزاد مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک و عوامل سریال پایتخت4؛ سیروس مقدم کارگردان، الهام غفوری تهیه‌کننده و بازیگران و عوامل تولید این سریال حضور داشتند.

احسانی دقت و حساسیت‌های سیروس مقدم و دیگر عوامل سریال را قابل توجه دانست و تاکید کرد: خوشبختانه مردم هم استقبال خوبی از این سریال به‌عمل آوردند و سبب شدند به فکر ساختن سری پنجم هم باشیم. بدون شک تولید فصل پنجم پایتخت حساسیت‌ بیشتری نیاز دارد و باید با دقت و در زمان بیشتری تولید شود. عوامل سریال پایتخت نیز متن‌هایی را به ما ارائه داده‌اند که با بررسی آنها تصمیم نهایی را درباره پایتخت 5 خواهیم گرفت.

مدیر شبکه یک، درباره زمان پخش سریال گفت: نمی‌توانم با اطمینان بگویم این سریال برای نوروز 95 ساخته می‌شود یا نه، اما سری پنجم پایتخت حتما در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از ساخت سریال‌های متعددی در شبکه یک خبر داد و از آن جمله به نفس گرم محمدمهدی عسکرپور، دوردست‌ها و پشت‌بام تهران به نویسندگی سعید نعمت‌الله اشاره کرد.

محمد احسانی از رویکرد جدید این شبکه سخن گفت و این‌که بنا به خواست دکتر محمد سرافراز، رئیس سازمان صداوسیما گروه کودک و نوجوان به این شبکه بازگشته است.

به گفته مدیر شبکه یک، برنامه «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» با تغییراتی همراه خواهد بود و برنامه «خاطره» و مجله اقتصادی «۶۲۶» نیز در این شبکه در دست تولید است. همچنین برنامه‌هایی مخصوص نوجوانان برای پخش در نیمه دوم سال در شبکه یک تولید می‌شود.

مدیر شبکه یک در این مراسم، سریال‌هایی را که چند فصل از آنها ساخته می‌شود هم تهدید و هم فرصت دانست و توضیح داد: زمان تصمیم‌گیری ساخت فصل چهارم سریال پایتخت، نگران جذب مخاطب بودند، اما خوشبختانه اثری تولید شد که با ظرافت به موضوعات معنوی پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها