روی خط ورزش

2 داور زن در مقدماتی المپیک

فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ایران از دو داور بانوی ایران دعوت کرد تا در مسابقات مقدماتی المپیک 2016 ریو قضاوت کنند. سلطنت نوروزی و انسیه خباز مافی‌نژاد به ترتیب به عنوان داور وسط و کمک‌داور در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند. مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ریو با حضور تیم‌های تایلند، ویتنام، چین‌تایپه، میانمار و اردن از 21 شهریور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۲۴۳۳۱

ثامن جای میزان را گرفت

بعد از انحلال تیم والیبال میزان به عنوان نماینده خراسان در لیگ برتر، باشگاه ثامن‌الحجج با سهمیه استان خراسان در لیگ والیبال تیمداری می‌کند. میزان خراسان سال گذشته به عنوان چهارمی لیگ برتر والیبال دست یافته بود، اما در پی مشکلات موسسه مالی و اعتباری میزان، این باشگاه برای فصل جدید منحل شد.

باشگاه ثامن‌الحجج پیش از این در لیگ‌های والیبال نشسته، هندبال و کشتی تیم داده بود. مسئولان این باشگاه پیش از این از تداوم تیمداری در لیگ برتر هندبال در فصل 1394 اعلام انصراف کرده بودند.

انتخاب جانشین جهانبخش

یک بازیکن سوئدی جای خالی بال ایرانی فصل گذشته نایمخن را در این تیم پر کرد.

علیرضا جهانبخش 22 ساله پس از فصلی موفق که در تیم فوتبال اِن‌ای‌سی نایمخن در لیگ دسته دوم باشگاه‌های هلند داشت، هفته گذشته با قراردادی پنج ساله به AZ آلکمار هلند پیوست و تا سال 2020 به این تیم تعهد دارد. سران باشگاه نایمخن برای این‌که جای خالی جهانبخش را پر کنند، اقدام به جذب سَم لوندهولم سوئدی از AIK استکهلم کردند. این بازیکن 21 ساله با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی رسما به این تیم تازه صعود کرده به اردوی ویژه هلند ملحق شد. لوندهولم، بال چپ‌پایی است که قابلیت بازی در پست هافبک را هم دارد. او در رده‌های جوانان هلند سابقه بازی دارد.

آغاز لیگ دوومیدانی

نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر دوومیدانی از صبح امروز در ورزشگاه تختی و آفتاب انقلاب آغاز خواهد شد.

طبق برنامه ارائه شده از سوی فدراسیون دوومیدانی، نخستین مرحله لیگ از ساعت 7 صبح با مسابقات نیمه ماراتن در ورزشگاه تختی تهران آغاز خواهد شد و بعد از برگزاری این مسابقه، تمام مسابقات به ورزشگاه آفتاب انقلاب خواهد آمد تا ورزشکاران دو روز کامل صبح و بعدازظهر به رقابت با یکدیگر بپردازند. مرحله دوم مسابقات لیگ در شیراز و مرحله سوم آن در تهران برگزار می‌شود.

8 تیم در هندبال جام ریاست‌جمهوری

مسابقات هندبال جام ریاست جمهوری در حالی به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد که تاکنون حضور هشت تیم در این رقابت‌ها قطعی شده است.

به گزارش تسنیم، این رقابت‌ها از 24 مرداد آغاز می‌شود و تاکنون حضور تیم‌های لهستان، قطر، سوریه، عراق، کره‌جنوبی، چین، کویت و ازبکستان قطعی شده و حضور دو تیم عمان و بحرین نیز هنوز نهایی شده است. پیش از این تیم‌های ایتالیا و ترکیه نیز برای حضور در جام ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌ بودند، اما به دلیل مشکلات داخلی، اعلام انصراف کردند.

یوونتوس فاتح سوپرجام ایتالیا

یوونتوس با غلبه بر لاتزیو فاتح دیدار سوپرجام باشگاه‌های ایتالیا شد و یک جام دیگر به افتخارات خود اضافه کرد. در این دیدار که به میزبانی چین برگزار شد، شاگردان آلگری با حساب 2 بر صفر از سد رقیب خود گذشتند و فاتح سوپرجام شدند. نیمه نخست این بازی بدون گل خاتمه یافت، اما در نیمه دوم تیم یوونتوس از حملات خود استفاده کرد و دو بار توسط ماریو مانژوکیچ (69) و پائولو دیابالا (73) به گل رسید و این بازی را از آن خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها