درخواست طلاق به دادگاه خانواده

زن: شوهرم نظافت را رعایت نمی‌کند

زن جوان زمانیکه دید شوهرش نظافت را رعایت نمی کند، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.
کد خبر: ۸۲۴۱۱۷
زن: شوهرم نظافت را رعایت نمی‌کند

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اصلا نظافت را رعایت نمی کند و مرد شلخته ای است.

وی افزود: او هیچ وقت سعی نمی کند تمیز باشد و بوی عطر بدهد. همیشه من باید به او گوشزد کنم که به حمام برود و خودش را تمیز کند. اگر من به او نگویم چندین روز حمام نمی رود و اصلا خجالت هم نمی کشد. شب ها وقتی به خانه می آید بدون اینکه دستانش را بشوید، سر میز شام می آید و غذا می خورد. هرچه به او می گویم کمی تمیز باش و به خودت برس فایده ای ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، زن گفت: برایش بهترین عطرها را می خرم و همیشه کلی لباس نو در کمدش می گذارم تا حداقل آنها را بپوشد و تمیز به نظر برسد. ولی باز هم فایده ای ندارد، او کار خودش را می کند و خیلی وقت ها همان لباس های کثیف را می پوشد و سرکار می رود. از کارهایش خجالت می کشم و او را در میان جمع نمی برم. دیگر نمی خواهم در کنار این مرد کثیف زندگی کنم.

بعد از صحبت های این زن، قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایول
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
۰
۰
بخدا بهترین كار رو كرده دمش گرم. خدا لعنت كنه ادمهایی كه به نظافت شخصی خودش اهمیت نمیدن كه كم هم نیستن تو تاكسی اتوبوس محل كار مترو همه جا هستن و انگار ن انگار . بابا اگه ادمی باید تمیز باشی
النظافت و من الایمان

نیازمندی ها