پیکان مرد جوان برایش دردسر ساز شد و پای او را به دادگاه خانواده باز کرد.
کد خبر: ۸۲۳۱۹۹
طلاق می خواهم چون شوهرم پیکان سوار می شود!

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم همچنان با خودروی پیکانش مسافرکشی می کند و باعث آبروریزی می شود. او در حالیکه می تواند یک خودروی تاکسی خوب و مدل بالا بخرد اما از روی خساستی که دارد پول خرج نمی کند و حاضر نیست ماشینش را عوض کند.

وی افزود:هر روز از کاری که دارد خجالت می کشم و سعی می کنم متقاعدش کنم که خودرو اش را عوض کند، ولی فایده ای ندارد. او باز هم با پیکان مدل پایینش به خیابان های شهر می رود و مسافرکشی می کند و هرجا هم می رویم با همان پیکان باید برویم. به خدا دیگر خجالت می کشم حتی به مهمانی بروم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این زن گفت: چند روز پیش یکی از آشناهایمان سوار پیکان شوهرم شده بود و این موضوع را برایم تعریف کرد، آنقدر خجالت کشیدم که همان شب به شوهرم گفتم یا ماشینت را عوض می کنی یا دیگر با تو زندگی نمی کنم. شوهرم هم گفت به هیچ عنوان حاضر به تغییر دادن ماشینش نیست و آن پیکان را دوست دارد. برای همین من هم تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.‎

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
۱
۰
خداوند انشاءا... به این خانم عقل عنایت كند.
میثم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
۲
۰
بدون سلام.
یعنی ماكه پیكان داریم باید بریم بمیریم .خجالت بكشید این چه خبری هست كه منتشر میكنید .... بر شما و بر ظالمان كه فاصله طبقاتی ایجاد كردید.
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
۱
۰
اخه این پیكان چی داره كه دیگه ولش نمیكنین

نیازمندی ها