رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا

تیم تاسیسات دریایی بر بام فوتسال آسیا ایستاد

مذاکره با سرمربی سابق و خشم شمسایی؛

او فوتسال ما را به عقب برد

در شرایطی که اخباری مبنی بر انتخاب قریب به یقین وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال به گوش می‌رسید، حضور خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی سابق تیم ملی در ایران و مذاکره با این مربی، انتقاد شدید شمسایی را به دنبال داشت.
کد خبر: ۸۲۳۶۱۴

رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان فرصتی بود تا فدراسیون‌نشینان بی‌سر و صدا پای خسوس کاندلاس، سرمربی سابق تیم ملی را پس از هشت ماه برای انجام مذاکره و دیدن چند بازی این رقابت‌ها به اصفهان بکشانند. در این میان مذاکراتی هم با او انجام شد. مذاکراتی که رضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال درباره آن گفت: خسوس کاندلاس جزئیات درخواستش برای ادامه همکاری با تیم ملی را اعلام نکرده است و با حضور کفاشیان، مذاکره با خسوس را پیش خواهیم برد. خسوس هنوز دستش را رو نکرده است و سر جزئیات حرفی نزده‌ایم، ولی او برای ادامه همکاری اظهار علاقه کرده است. او چند ماه پیش به خاطر بیماری همسرش و یکسری از کارهای شخصی و همچنین برنامه‌های آموزشی به اسپانیا برگشت. همه این عوامل دست به دست هم داد که چند ماه در ایران نباشد.

او تصریح کرد: اگر خسوس قبول کند در تیم ملی به کارش ادامه دهد، شمسایی دیگر سرمربی نمی‌شود. من از اول هم گفته بودم اگر خسوس به ایران بر نگردد، شمسایی سرمربی خواهد شد!

این در حالی است که وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با انتقاد شدید از کمیته فوتسال و بازگشت خسوس کاندلاس به ایران، به مهر گفت: حضور خسوس جای تعجب دارد. من که احتیاجی ندارم آنها خودشان دنبالم آمدند. آنها اسم مرا آوردند و می‌خواستند با این کار جو را آرام کنند. خسوس فوتسال ما را به عقب راند. ما در فوتسالمان آدم‌های بزرگ، زیاد داریم ولی دستمان را به سمت کسی دراز کردیم و منت فردی را کشیدیم که فوتسالمان را عقب برد.

شمسایی افزود: اگر خسوس مربی خوبی بود که در همین چند ماه ۶۰ کشور به دنبالش می‌رفتند! باید امثال لوزانوها، لوپزها و غیره را به ایران بیاوریم که بزرگتر از فوتسال ما هستند. در همین جام باشگاه‌ها مربیان زیاد اسپانیایی و برزیلی وجود دارند که بزرگتر از خسوس هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها