سرقت و زورگیری تحت عنوان مسافرکش

زورگیران شرق تهران در دام پلیس +عکس

موتورسواران زورگیر که با تهدید چاقو در غرب تهران سرقت می‌کردند در جریان تعقیب و گریز با پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۲۳۳۴۹
زورگیران غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش جام‌جم، عصر دوم مرداد امسال ماموران کلانتری شهرزیبا هنگام گشتزنی در بلوار فردوس به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت پولسار قرمز مشکوک شده و به آنها دستور ایست دادند.

دو موتورسوار بدون توجه به اخطار پلیس، فرار کردند که در ادامه تعقیب و گریز راکب موتور تعادلش را از دست داد و هردو دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. در کلانتری، یکی از مراجعه‌کنندگان هر دو متهم را شناسایی کرد و گفت: متهمان با چاقو دست مرا زخمی و پول‌هایم را سرقت کرده‌اند.

دو متهم دستگیر شده به نام‌های محمدعلی 29 ساله و وحید 28 ساله در بازجویی منکر سرقت شده و گفتند؛ اگر می‌دانستیم ماموران در تعقیب ما هستند، توقف می‌کردیم. در ادامه با بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه‌دار معلوم شد هردو در زمینه ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرب خمر، سرقت، قدرت‌نمایی با سلاح سرد، تخریب اموال عمومی، ایراد ضرب و جرح عمدی و سرقت موتورسیکلت فعالیت داشته‌اند.

پس از بررسی سرقت‌های متعدد توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت قرمز و دعوت از تعدادی از شاکیان و مالباختگان، آنها هر دو متهم را شناسایی کردند .

با توجه با افزایش شکایت‌ها از اعضای این باند، به دستور بازپرس پرونده، عکس متهمان بدون پوشش در روزنامه‌ها چاپ می‌شود. افرادی که از متهمان شکایت دارند به پایگاه دوم پلیس آگاهی در خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها