بارتومئو بار دیگر رئیس بارسلونا شد

تبدیل یک رئیس منفور به محبوب

شکست لاپورتا در انتخابات بارسلونا

بارتومئو رئیس باقی ماند

جوزپ ماریا بارتومئو با پیروزی در انتخابات باشگاه بارسلونا برای مدت شش سال در سمت ریاست این باشگاه ابقا شد.
کد خبر: ۸۱۸۰۷۵

بارتومئو ۵۲ ساله با کسب ۵۴‌/‌۶۳ درصد آرا بالاتر از خوان لاپورتا با 03/33 درصد آرا تا سال 2021 روی صندلی بالاترین مقام این باشگاه قرار گرفت. بارتومئو سال ۲۰۱۴ و در پی استعفای ساندرو راسل ریاست باشگاه بارسلونا را در اختیار گرفت و با وجود جنجال‌ها و حواشی بسیاری که در این باشگاه وجود داشت، موفق شد قرارداد این باشگاه با شرکت هواپیمایی قطر را حفظ کند. گرچه کسب سه‌گانه فصل گذشته و کنار هم قرار دادن مثلث فوق‌العاده خط حمله بارسلونا؛ لیونل مسی، نیمار و لوئیس سوارز از دیگر توفیقات بارتومئو برای جلب نظر هواداران بارسلونا بود.

بارتومئو که بالاتر از لاپورتا، فریخا و بنه‌یتو به‌عنوان مدیرعامل باشگاه بارسلونا انتخاب شد در اولین واکنش خود در جمع خبرنگاران گفت: از همه مردم ممنونم و اطمینان دارم که این انتخابات در اوج بلوغ فکری هواداران بارسلونا رقم خورده و شک ندارم که به این اعتماد پاسخی تاریخی خواهم داد. هواداران ثابت کردند که تحت تاثیر تبلیغات بیهوده و فریادها قرار نمی‌گیرند و کسی را انتخاب می‌کنند که بتواند باشگاهشان را در مسیری درست هدایت کند. من هم یک هوادار هستم و بین خود و دیگر مردم فرقی نمی‌بینم. امیدوارم فصل آینده بار دیگر قهرمانی‌های خود را تکرار کنیم و بر قله فوتبال دنیا قرار بگیریم.

خوان لاپورتا، نامزد ناکام انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هم پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات گفت: برای آن‌که بتوانیم باشگاه را نجات دهیم و بار دیگر لاماسیا را زنده کنیم هیچ وقت تسلیم نخواهم شد. می‌خواستم ساختار کنونی بارسلونا را عوض کنم و اسپانسرهای جدیدی را به بارسلونا بیاورم، اما حالا اعتراضی به نتیجه انتخابات ندارم. از حالا به بعد درست همانند یک هوادار به این باشگاه نگاه می‌کنم و می‌خواهم بدانم چه اتفاق‌هایی در بارسلونا خواهد افتاد.

در این انتخابات 109 هزار هوادار عضو باشگاه بارسلونا واجد شرایط رای دادن بودند که نزدیک به 40 درصد آنها (۴۷ هزار و ۲۷۰ نفر) در انتخابات شرکت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها