وزارت کشور عربستان اعلام کرد انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی ایست بازرسی در ریاض منجر به کشته شدن راننده آن و زخمی شدن دو نفر از نیروهای پلیس شد.
کد خبر: ۸۱۷۷۵۲
یک عربستانی عامل انفجار خودرو در ریاض بود

وزارت کشور عربستان اعلام کرد: یک خودروی مظنون هنگام اذان مغرب و در یکی از ایست های بازرسی در مسیر «الحائر» به سمت ریاض توسط پلیس متوقف شد که بلافاصله بعد از توقف، خودور منفجر و راننده آن کشته شد.

وزارت کشور عربستان افزود: در نتیجه این انفجار دو نفر از نیروهای امنیتی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، این در حالی است که نهادهای امنیتی همچنان در حال انجام تحقیقات در این زمینه هستند. بنا بر اعلام وزارت کشور عربستان راننده خودرو فردی به نام «عبد الله فهد عبدالله الرشید» داری ملیت عربستانی و ۲۲ ساله بوده است. وی سابقه خروج از عربستان ندارد.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که عامل این حمله پیش از منفجر کردن خودرو در نزدیکی ایست بازرسی، دایی خود به نام «راشد ابراهیم الصفیان» را در منزل خود به قتل رسانده است.

این در حالی است که برخی مراجع در عربستان نسبت به رواج پدیده خویشاوندکشی هشدار داده اند؛ چرا که روز سه شنبه گذشته نیز یک تروریست پدر خود را با شلیک مستقیم گلوله به قتل رساند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها