جام جم ورزشی: خشم هواداران تیم ملی فوتبال برزیل از نیمار هنوز فروکش نکرده است.
کد خبر: ۸۱۷۳۰۴
بازوبند کاپیتانی از سر نیمار زیاد است!

به گزارش جام جم ورزشی ، این بازیکن در رقابت های کوپا آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کلمبیا با یک حرکت جنجالی اخراج شد و چهار جلسه محرومیت پیش روی خود دید. او به سرعت شیلی محل برگزاری رقابت ها را ترک کرد و به تعطیلات تابستانی خود رفت. هواداران خشمگین تیم ملی فوتبال برزیل نیز هنوز نیمار را نبخشیده اند و او را عامل حذف زودهنگام تیم ملی فوتبال برزیل از کوپا آمریکا می دانند. کمپ های مجازی متعددی علیه نیمار تشکیل شد که یکی از آنها درباره سلب بازوبند کاپیتانی از این بازیکن 23 ساله است. به اعتقاد بسیاری از هواداران برزیلی نیمار لیاقت بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل را ندارد و بازیکن دیگری باید کاپیتان سلسائو شود. در واقع به نظر این هواداران بازوبند کاپیتانی تیم ملی از سر نیمار زیاد است.

چهره های مختلفی به این اتفاق واکنش نشان داده اند از جمله کافو کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل.

او در گفت و گویی که با شبکه تلویزیونی "اسپورت" داشت، گفت: نیمار فقط برای لذت بردن فوتبال بازی می‌کند. او کاپیتان به دنیا نیامده است و نمی تواند وظیفه یک کاپیتان را در زمین به عهده گیرد. به نظر من بهتر است که کسی دیگری را به عنوان کاپیتان برزیل انتخاب کرد.

او ادامه داد: باید به نیمار اجازه داد تا تنها به فوتبال کردن فکر کند. بسیاری از ستاره‌های بزرگ فوتبال بوده‌اند که هیچ گاه بازوبند کاپیتانی را بر بازو نبسته اند. نباید نیمار را هم درگیر بازوبند کرد. بازوبند کاپیتانی برای او بسیار زود است. نباید او را کاپیتان می کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها