جام جم نوا: محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ کشورمان که چندی پیش تازه ترین آلبوم موسیقی خود را با نام «نگاه من» روانه مارکت موسیقی کرده بود تور تابستانه کنسرت‌های خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۱۶۷۱۰
کنسرت  محسن یگانه روی خط مرزی

این خواننده در دو مرداد ماه سال جاری در سالن ولیعصر شهر ماکو در ساعت 21:00 به روی صحنه رفته و تعدادی از قطعات منتخب و محبوب خود به همراه آلبوم «نگاه من» را برای هواداران خود اجرا می‌کند.
این کنسرت همانند سایر اجراهای این خواننده به رهبری ارکستر«علی ثابت» و با همراهی نوازندگانی همچون بنیامین بیانی (ساکسیفون)، حسن فراهانی (ترومپت)،وحید قاسمی و سعید برادران (پرکاشن)، رامین زواری (درامز)، مجید برومند (گیتار بیس)، بابک ملکی (گیتار الکتریک)، عماد نکویی (ویلن) برگزار می شود.
این کنسرت, نخستین اجرای زنده در شهر ماکو می باشد. شهر ماکو یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران است. این شهر در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار دارد.
علاقه مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت تابستانه به سایت اینترنتی میهن بلیت به نشانی www.mihanbilit.com مراجعه نمایند. بلیت‌ها بر حسب جایگاه 25و30و40و50و60و70هزار تومن قیمت گذاری شده‌اند. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها