سارق خودرو در جریان فرار با شلیک پلیس کشته شده و همدستانش با رها کردن جسد او فرار کردند.
کد خبر: ۸۱۶۴۸۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 عصر شنبه مامور کلانتری 150 تهرانسر در تماس با بازپرس ویژه قتل از مرگ سارق خودرو مزدا 323 در عملیات تعقیب و گریز خبر داد. با حضور تیم جنایی در محل تحقیقات از ماموران پلیس و اهالی آغاز شد. در بررسی‌های اولیه جسد پسر جوانی در صندلی جلوی خودرو کشف شد.

در بررسی خودرو و جسد هیچ‌گونه مدرک شناسایی به دست نیامد و در استعلام از پلیس آگاهی مشخص شد خودرو هفته گذشته از غرب تهران سرقت شده است. پزشک جنایی هم علت مرگ پسر جوان را اصابت گلوله به پشت سر اعلام کرد.

در ادامه تحقیقات، مامور پلیس بازجویی شد. افسر گشت موتوری کلانتری گفت: ساعتی قبل همراه سرباز کلانتری در حال گشتزنی در خیابان خلیج بودیم که متوجه رفتار مشکوک سه سرنشین خودروی مزدا شدم. نزدیک خودرو رفتم که 3 پسر 20 تا 27 ساله داخل آن بودند. راننده خودرو با مشاهده من بر سرعتش افزود. با استعلام پلاک خودرو متوجه شدم خودرو سرقتی است به همین دلیل به تعقیب آنها پرداختم. هرچه ایست دادم، فایده نداشت. وقتی آنها به ایست و تیر اخطار هوایی توجه نکردند، به سمت خودرو شلیک کردم تا بتوانم آن را متوقف کنم، اما راننده با سرعت سرسام‌آوری فرار کرد.

وی افزود: در عملیات تعقیب و گریز خودرو را گم کردم و هرچه به دنبالش گشتم، فایده‌ای نداشت. دقایقی بعد در یکی از بزرگراه‌ها متوجه توقف خودروی مزدا در کنار بزرگراه شدم. وقتی برای بررسی با همکارم به آنجا رفتم، با جسد خونین پسر جوان در صندلی جلوی خودرو روبه‌رو شدم و هیچ ردی از دو سرنشین دیگر خودرو به دست نیامد. احتمال دادیم دو سرنشین خودرو پس از زخمی شدن همدستشان، با سرقت تمام مدارک و تلفن همراه سارق فوت شده، فرار کرده‌اند، به همین دلیل همکارانم به گشتزنی در محل پرداختند، اما هیچ اثری از دو پسر جوان نبود.

با اظهارات مامور کلانتری به دستور محسن مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری همدستانش آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها