داغ ترین نرم‌افزارهای موبایل

بازگشت جوجه‌ تیغی

امکان ندارد کسی کنسول سگا را به یاد بیاورد، ولی بازی سونیک را نشناسد حتی کسانی که اهل بازی نیستند هم حتما نام این جوجه‌تیغی نیلی‌رنگ را شنیده‌اند که بارها نسخه‌های مختلف آن در پلتفرم‌های متفاوت و حتی کارتونش نیز ساخته شده است. این بار پس از مدت‌ها انتظار و شایعات، سرانجام شرکت سگا دست به کار شد و به رهبری تاکاشی ایزوکا و جمعی از برترین طراحان شرکت، نسخه نوستالژیک جوجه‌تیغی محبوب را در قاب گوشی‌های هوشمند محصور کرد.
کد خبر: ۸۱۶۱۸۵

«سونیک رانر» همچون نسخه‌های دیگر این بازی بدون انتهاست و باید سعی کنید در مسیر دوندگی جوجه‌تیغی همه حلقه‌ها را جمع کنید تا امتیاز و قابلیت‌های هیجان‌انگیزی به دست آورید. حرکات بازی با یک بار لمس به صفحه انجام می‌شود و با این کار می‌توانید بدوید، بپرید یا جوجه‌تیغی را قل بدهید.

غیر از بازی به‌صورت فردی می‌توانید در لیگ‌های جهانی یا با دوستان رقابت کنید. ظاهر کاراکترها و محیط بازی به نحوی طراحی شده که یادآور همان سونیک سگای خاطره‌انگیز است. توجه کنید پس از نصب بازی روی گوشی خود باید کمی صبر کنید تا اپلیکیشن، فایل دیتای خود را دانلود کند تا نصب بازی کامل شود.

انتقال فایل‌ها بدون سیم

چگونه فایل‌هایتان را از رایانه به گوشی‌تان منتقل می‌کنید؟ سراغ کابل یواس‌بی می‌روید یا به اتصال بلوتوثی بسنده می‌کنید؟ این روش‌ها نه‌تنها قدیمی و کند است، بلکه وقت آدم را هم می‌گیرد و واقعا حوصله می‌خواهد. برای رهایی از این شرایط پیشنهاد می‌کنیم اگر گوشی اندرویدی دارید، از اپلیکیشن Portal استفاده کنید که می‌تواند از طریق امواج وای‌فای خانه‌تان بسرعت و بدون سیم فایل‌هایتان را از رایانه به گوشی منتقل کند. به این منظور ابتدا این اپ را روی گوشی خود نصب کنید، سپس با مرورگر رایانه خود به نشانی portal.pushbullet.com بروید.

با این کار در سایت مورد نظر با یک کد QR روبه‌رو می‌شوید که باید آن را با دوربین گوشی‌تان اسکن کنید تا از طریق مودم‌تان گوشی به رایانه وصل شود. توجه کنید همه این کارها با اتصال رایانه و گوشی به یک شبکه وای‌فای محلی صورت می‌گیرد.

پس از موفقیت در این مراحل ساده، با کشیدن و رها کردن فایل‌ها در مرورگر رایانه بسرعت فایل‌هایتان به گوشی منتقل می‌شود.

کیبورد وایرلس در گوشی

استفاده از صفحه کلید و ماوس بی‌سیم آسان‌تر است، اما قیمت بالایی دارد و تعویض مرتب باتری را نیز باید به آن افزود. اگر دلتان یکی از این صفحه کلیدها می‌خواهد، لازم نیست هزینه کنید؛ بلکه می‌توانید تلفن هوشمند اندرویدی خود را با این اپلیکیشن به کیبورد بی‌سیم تبدیل کنید.

Intel Remote Keyboard اپلیکیشن جدیدی از سوی اینتل است که به این منظور طراحی و منتشر شده است. برای استفاده از این اپ، نخست باید نرم‌افزار مکمل مخصوص رایانه دسکتاپ آن را از نشانی intel.ly/1dqKho2 دانلود کنید.

در این لینک، نرم‌افزار مکمل با حجم تقریبی 16 مگابایت برای نسخه 32 و 64 بیتی ویندوز موجود است. پس از اجرای نرم‌افزار روی رایانه و نصب اپلیکیشن روی گوشی، با اتصال این دو دستگاه به یک شبکه وای‌فای محلی، برنامه رایانه‌تان را خودکار شناسایی می‌کند و یک صفحه کلید که امکان نمایش افقی و عمودی را دارد، روی نمایشگر گوشی ظاهر می‌شود. در این صفحه فضای خالی هم وجود دارد که با لمس انگشت در محل آن عملکرد ماوس انجام می‌شود.

زنگ خواب همه‌کاره

صبح‌ها چگونه از خواب بیدار می‌شوید؟ با زنگ ساعت یا کسی بیدارتان می‌کند؟ فکر نمی‌کنم هیچ کدام بتواند مانند این اپلیکیشن از خواب بیدارتان کند و اطلاعات زیادی به شما بدهد.

Morning Kit اپلیکیشنی است که غیر از بیدار کردنتان، تمام اطلاعات مهمی را که برای آغاز روز به آن نیاز دارید، در یک صفحه با کاشی‌هایی کنار هم نمایش می‌دهد. برای زنگ هشدار می‌توانید از میان آهنگ‌های روی گوشی یا صداهای اختصاصی خود برنامه استفاده کنید و هنگام نواخته شدن زنگ بیدارباش می‌توانید با یک حرکت سوآیپ ساده صدای گوشی را ساکت کنید.

غیر از این اطلاعاتی مانند تقویم، وضع آب و هوا، مکان فعلی، زمان محلی، دمای هوا، ساعت جهانی و نرخ برابری ارزها به نمایش درمی‌آید. یکی از این کاشی‌ها به گزیده جملات مشهور اختصاص دارد که می‌توانید صبح خود را با آنها آغاز کنید. اندازه کاشی‌های این اپلیکیشن قابل تغییر است و رنگ و تم‌های متنوعی برای نمایش جزئیات خود دارد.

با نصب این اپلیکیشن می‌توانید صبح‌ها بانشاط‌تر و البته با اطلاعات بیشتری سر کار خود بروید.

موزیک را بخوانید

آهنگ خارجی زیاد گوش می‌کنید؟ اگر زبانتان خوب باشد که متوجه متن خواننده می‌شوید، ولی اگر خوب نباشد چه؟ دوست دارید تمام کلمات خواننده را متوجه شوید؟ این هم روشی برای تقویت زبان است. به جای جستجو در اینترنت برای پیدا کردن متن آهنگ مورد نظر خود، توصیه می‌کنیم اپلیکیشن Lyrics Mania را روی گوشی‌تان نصب کنید.

این اپ می‌تواند به‌صورت خودکار موزیکی را که از هر برنامه‌ای روی گوشی‌تان در حال پخش است، تشخیص دهد و فورا متن آهنگ آن را برایتان نمایش دهد. به این ترتیب می‌توانید به‌صورت همزمان متن آهنگی را که در حال گوش دادن به آن هستید، دنبال کنید و با آن بخوانید.

این برنامه آرشیو نسبتا کاملی از ترانه‌های موجود در دیتابیس خود دارد و همچون اپلیکیشن‌هایی مانند شزم یا ساوندهاند می‌تواند صدای موزیک در حال پخش در محیط را شناسایی کرده و متن آن را نیز نمایش دهد؛ هرچند دقت و آرشیو آن در این بخش به پای دو اپلیکیشن نامبرده نمی‌رسد. این اپلیکیشن برای اپل واچ هم در دسترس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها