سایت باشگاه مسیمیر قطر از توافق نهایی با محمد نوری، کاپیتان فصل قبل پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد این بازیکن فصل آینده پیراهن این تیم قطری را به تن خواهد کرد. قرارداد نوری یکساله و قابل تمدید اعلام شد. نوری با حضور در قطر و تست پزشکی این باشگاه قطری بعد از موفقیت در آن، قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.
کد خبر: ۸۱۵۷۲۰

رضا حقیقی، بازیکن پیشین تیم‌های فجرسپاسی، پرسپولیس و پدیده، پس از مذاکره با رسول خطیبی، در تمرینات سیاه‌جامگان حاضر شد و با پشت‌سر گذاشتن نخستین جلسه تمرینی خود در سرعین، کارش را در این تیم مشهدی آغاز کرد.

میلاد نوری، بازیکن فصل گذشته استقلال با امضای قراردادی یکساله به صبای قم پیوست. نوری در لیگ‌های یازدهم و دوازدهم نیز با پیراهن صبای قم در لیگ برتر حضور داشت و سپس به راه‌آهن، پیکان و استقلال رفت. همچنین سعید صادقی که برای سپری کردن خدمت سربازی به نیروی زمینی رفته بود، قراردادی دو ساله با صبا امضا کرد.

اکبر ایمانی، هافبک فصل گذشته ذوب‌‌آهن پس از توافق با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان برای یک فصل با این تیم قرارداد بست. فولادی‌ها پیش از این نیز با لئوناردو مساریچ، ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو، بهمن کامل، حسین مالکی، مهدی دغاغله، اسماعیل شریفات، حسین ابراهیمی، علیرضا سلیمی و مهرداد جماعتی به توافق رسیده بودند.

لوسیانو ادینیو که فصل بسیار خوبی را با تراکتورسازی پشت‌سر گذاشت با باشگاه السیلیه قطر به توافق نهایی رسید و رسما به این تیم پیوست. سایت الکاس قطر خبر نهایی شدن پیوستن این ستاره برزیلی به السیلیه را منتشر کرد؛ بی آن که از زمان و رقم این قرارداد سخنی به میان آورد.

چلسی که پترچک را در بازار نقل و انتقالات به تیم آرسنال فروخت، آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان بوسنیایی تیم استوک‌سیتی را با پیشنهادی هشت میلیون پوندی جذب کرد. علاوه بر آن مارکو ون‌گینخل نیز به‌عنوان بخشی از پول قرارداد بگوویچ راهی استوک‌سیتی خواهد شد. آسمیر بگوویچ پس از رادامل فالکائو دومین خرید ژوزه مورینیو در این فصل است.

درحالی که رسانه‌های اسپانیایی و پرتغالی توافق نهایی رئال‌مادرید و پورتو برای انتقال ایکر کاسیاس به این تیم پرتغالی را محتمل می‌دانستند، روزنامه مارکای اسپانیا از متوقف شدن این مذاکرات خبر داد و نوشت: قرار بود صبح جمعه کاسیاس به پرتغال سفر و قرارداد خود را با پورتو نهایی کند و رسما به رسانه‌ها معرفی شود، اما به خاطر اختلاف مالی دو باشگاه این انتقال منتفی شده است.

پاری‌سن‌ژرمن برای خرید آنخل دی‌ماریا پیشنهادی 60 میلیون یورویی را به منچستریونایتد ارائه داد. در صورت انتقال دی‌ماریا در این تابستان، تیم پاریسی، کابای بازیکن فرانسوی خود را با مبلغ 14 میلیون یورو به کریستال‌پالاس خواهد فروخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها