دکتر علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیما در حکمی دکتر غلامرضا غلامی را به سمت مدیر شبکه چهار سیما منصوب کرد.
کد خبر: ۸۱۵۷۰۲

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر پورمحمدی در حکم مدیر جدید شبکه چهار آورده است:

شبکه چهار به‌عنوان شبکه تخصصی علمی، فرهنگی و هنری با مخاطبان فرهیخته و اهل معرفت و فرهنگ، ماموریت ویژه‌ای برای کمک به تحقق چشم‌انداز 1404 و اجرای سندهای جامع علمی کشور و مهندسی فرهنگی داشته و دارد. این ماموریت از طریق وظایف شبکه انجام می‌شود. اهم وظایف شما در مدیریت شبکه چهار به این شرح است:

کمک به گسترش گفتمان علمی در سطوح عمومی و تخصصی / کمک به گسترش گفتمان فرهنگی هنری مبتنی بر مولفه‌های فرهنگ غنی اسلامی ایرانی/ معرفی اشخاص و آثار برجسته در گستره علم و فرهنگ به جامعه/ توجه به موضوع مهم پژوهش و کمک به اعتلای سطح انگیزشی و نشاط علمی در محافل علمی/معرفی نهادها، انجمن‌ها و مؤسسات علمی و دانش‌بنیان برای شناساندن ظرفیت علمی و پژوهشی آنها به جامعه/ توجه ویژه به هنر متعهد و انقلابی به منظور شناساندن وجوه متعالی و انسان‌ساز هنرهای گوناگون بویژه در زمینه ادبیات و شعر فارسی/ ترویج روحیه علم‌گرایی و ایجاد بستر تعالی افکار از طریق به کارگیری روش‌ها و قالب‌های مفید بویژه مناظره‌های علمی، معرفتی و فرهنگی/ انعکاس مستمر و مطلوب فعالیت‌های مختلف محافل علمی در زمینه کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و نوآوری به منظور ایجاد نشاط علمی در جامعه . انتظار دارد بر اساس اسناد بالادستی نظام، اهداف و سیاست‌های رسانه ملی و بهره‌گیری از دانش و تجربیات دانشمندان و فضلای حوزه و دانشگاه، و برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی در انجام مطلوب وظایف شبکه، اهتمام ویژه‌ای داشته باشید .

لازم می‌دانم از زحمات و کوشش‌های گرانقدر و ارزشمند جناب آقای دکتر تقی رستم‌وندی در طول مدیریت شبکه چهار، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

از تحصیلات و سوابق علمی دکتر غلامرضا غلامی می‌توان به دکترای علوم سیاسی، عضو هیات علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و مدیر گروه رسانه دانشگاه صدا و سیما اشاره کرد.وی در یک دوره 20 ساله مسئولیت‌های متعددی را در رسانه ملی عهده‌دار بوده است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مدیرکل برنامه‌های سیاسی سازمان از سال 83 تا 90، مدیرکل اداره کل اخبار صدا، مدیر گروه سیاسی شبکه یک، مدیر گروه سیاسی شبکه دو، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما. با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به نخبگان جامعه، شبکه چهار سیما با عنوان شبکه‌ای برای فرهیختگان در صف اول رسانه‌ای برای تحقق این امر قرار دارد که انتخاب دکتر غلامی می‌تواند فرصتی برای توجه بیشتر به ظرفیت‌های علمی و نخبگان فرهنگی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها