مسی: دوست دارم با پیراهن تیم ملی قهرمان شوم

آتش‌بازی آرژانتین

گره کور خط حمله آرژانتین با یک تغییر تاکتیکی ساده باز شد تا آبی و سفیدها با زدن شش گل به پاراگوئه، راهی فینال کوپا آمریکا شوند.
کد خبر: ۸۱۳۴۹۶

در این بازی که در ورزشگاه مونیسیپال شهر کانسپشن شیلی برگزار شد، مارکوس روخو در دقیقه 15، خاویر پاستوره 27، آنخل دی‌ماریا 47 و 53، سرخیو آگوئرو 80 و گونسالو هیگواین 83 برای آرژانتین گلزنی کردند و تنها گل پاراگوئه را نیز لوکاس بریوس در دقیقه 43 وارد دروازه آرژانتین کرد. شش گل بی‌آن‌که نام مسی در میان گلزن‌ها باشد. این موضوع بی‌ارتباط با تغییر تاکتیکی مارتینو نبود.

سرمربی آرژانتین لیونل مسی را از خط حمله به خط میانی برد تا اینچنین به تیمش قدرت هجومی دوچندان ببخشد. مسی گرچه سهمی در گل‌های زده تیمش نداشت، اما سه پاس گل داد و روی پنج گل از شش گل آرژانتینی‌ها نقش داشت. در پایان این بازی لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین هم که توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند، درباره عملکرد خود و تیمش مقابل پاراگوئه گفت: زیاد نگران این‌که در تیم ملی آرژانتین موفق به گلزنی نمی‌شوم، نیستم. ما بازی کاملی را ارائه کردیم. همان کارهایی که در بازی‌های قبلی در انجام آن موفق بودیم را تکرار کردیم و با همان ایده به مصاف پاراگوئه رفتیم. تمامی هدف‌هایی که در این دیدار داشتیم را به دست آوردیم و در نهایت هم به فینال مسابقه‌های کوپا آمریکا رسیدیم. اگر بتوانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم، بسیار هیجان‌زده و خوشحال خواهیم شد. دوست دارم یک بار هم که شده با تیم ملی کشورم عنوان قهرمانی را کسب کنم.

آخرین باری که آرژانتین قهرمانی در کوپا آمریکا را کسب کرد به سال 1993 بازمی‌گردد. آنها با تیم خوبی که اکنون در اختیار دارند به دنبال آن هستند تا پس از 22 سال بار دیگر قهرمانی در آمریکای جنوبی را کسب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها