حیاتی بازنشسته شد

محمدرضا حیاتی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، پس از 34 سال فعالیت در عرصه خبر و برنامه‌های سیاسی، بازنشسته شد.
کد خبر: ۸۱۱۰۹۸

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حیاتی از سال 1360 در رادیو کار گویندگی را آغاز کرد و بعد از مدتی به تلویزیون پیوست. او اکنون پس از 34 سال گویندگی بازنشسته شده است.

حکم بازنشستگی محمدرضا حیاتی اول تیرماه صادر شده، اما وی قرار است همچنان در این زمینه فعالیت کند. بهره‌گیری گویندگان جوان از توانمندی این گوینده صاحب سبک و توانمند و قابلیت‌های ارزنده وی در عرصه گویندگی، باعث شده معاونت خبر صدا و سیما همچنان از وی به عنوان یک گوینده شاخص بهره بگیرد.حیاتی درباره بازنشستگی خود به تسنیم گفت: برای من فرقی نکرده است از لحاظ اداری بازنشسته شدم؛ اما از نظر خبری و گویندگی همچنان در این عرصه هستم.

وی درباره اخبار تلخ وشیرینی که تاکنون خوانده است، توضیح داد: مهم‌ترین و بهترین اخبار پس از انقلاب را از سال 60 به بعد من خواندم، خبرهای خوب و بد زیادی داشتم، اما به‌نظر من اخبار آزادی خرمشهر، شکسته شدن حصر آبادان، پذیرش قطعنامه 598 و پایان جنگ و خبر رحلت امام و انتخاب رهبرمعظم انقلاب از شاخص‌ترین اخبار خوانده شده است.

در سه دهه فعالیت در رسانه ملی، سختی‌های زیادی را دیدم و تحمل کردم و کار حتی به تهدیداتی از سوی برخی شخصیت‌ها هم کشیده شد و بر اثر اتفاقاتی که افتاده بود در برخی از محافل هم نمی‌توانستم حاضر شوم. یکی از این دوران‌های سخت انتخابات سال 88 بود که جامعه به‌شدت ملتهب شده بود، دوران رحلت امام و 8 سال دفاع مقدس هم از نظر امنیتی و اجتماعی و روحی دوران سختی بود.

حیاتی یکی از به‌یاد‌ماندنی‌ترین اتفاقات دوران اجرای خود را لطف همیشگی مردم به خودش می‌داند و می‌گوید محبت مردم همیشه شامل حالش بوده است.

حیاتی که در دوره مدیریت چهار رئیس رسانه ملی خبر خوانده است، درباره تفاوت‌ کار با مدیران مختلف سازمان صدا و سیما گفت: من از دوران آقای محمد هاشمی کارم را شروع کردم و در دوران آقایان لاریجانی و ضرغامی هم بودم و اکنون دوران دکتر سرافراز را تجربه می‌کنم. همه من را به‌عنوان یک گوینده ملی و فراجناحی می‌شناسند به همین دلیل من با همه این آقایان رابطه خوبی داشتم. به‌نظر من کسی که گوینده رسانه ملی می‌شود باید یک چهره ملی باشد و با تغییر مدیران عوض نشود. من هم سعی کردم همین‌گونه باشم، همیشه در خدمت مردم بودم و برای من همه دورانی که ذکر کردید؛ دوران‌ خوبی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها