محرومیت نیمار به 4 جلسه افزایش یافت

برزیل نقره‌داغ شد

همان‌طور که دونگا بعد از بازی با کلمبیا عنوان کرد، برزیلی‌ها چاره‌ای ندارند جز این‌که بازی بدون نیمار را تمرین کنند. البته سرمربی برزیل آن زمان گمان می‌کرد فقط در دو بازی از همراهی ستاره تیمش محروم است، اما مسئولان کمیته برگزاری کوپا، دیروز با یک حکم سنگین و افزایش محرومیت این مهاجم به چهار جلسه، اردوی برزیل را شوک‌زده کردند.
کد خبر: ۸۱۰۱۶۸

کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل بعد از آنکه بازی تیم ملی کشورش برابر کلمبیا به پایان رسید ضربهای به بازیکن حریف زد که باعث درگیری بازیکنان دو تیم با هم شد. به همین خاطر بعد از پایان بازی، کمیته انضباطی رقابتها، نیمار را دو بازی از همراهی تیم ملی فوتبال برزیل محروم کرد که این محرومیت به یک جلسه کاهش یافت ولی این پایان ماجرا نبود و در یک تصمیم جالب در نهایت کمیته انضباطی رقابتها تصمیم گرفت که این مهاجم سرشناس را چهار بازی از همراهی تیم ملی برزیل در این رقابتها محروم کند تا عملا این رای برای نیمار به منزله وداع زودهنگام با جام باشد.

همچنین کارلوس باکا، مهاجم تیم ملی فوتبال کلمبیا که بشدت به حرکت نیمار واکنش نشان داد و با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

کلمبیا در آخرین بازی مرحله گروهی ساعت 23 و 30 دقیقه امشب به مصاف پرو میرود. برزیل هم که برای صعود از گروه نیاز به پیروزی دارد، از ساعت 2 بامداد فردا به دیدار تیم ونزوئلا خواهد رفت.

حذف مکزیک؛ شگفتی بزرگ

حذف زودهنگام مکزیک از جام ملتهای آمریکا را باید بزرگترین شگفتی این رقابتها نامید. مکزیک، تیم 23 رنکینگ فیفا بامداد دیروز با نتیجه 2 بر یک مغلوب اکوادور شد تا بدون کسب حتی یک برد، وداعی تلخ با جام داشته باشد.این نتیجه در حالی بهدست آمد که اکوادور هر دو بازی قبلی خود را واگذار کرده بود و فقط با پیروزی در این بازی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی امیدوار میماند.

میگوئل هرهرا سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک، پس از حذف ناباورانه تیمش در نخستین مرحله از کوپا آمریکا صراحتا گفت: شکست خوردیم!

او که این روزها بشدت از سوی منتقدانش تحتفشار قرار دارد، افزود: ما اهمیت این دیدارها را درک نکرده بودیم و نفهمیدیم هنگامی که به این مسابقات میآییم، باید بیش از این آماده باشیم. همه چیز همچون جرقه گذشت و واقعا نفهمیدیم کجا هستیم. البته انرژی کافی برای حضور را هم نداشتیم. بازیکنانم وظیفهشان را بهخوبی انجام ندادند و نهایتا شکست خوردیم. ما اکنون باید این شکست را بپذیریم تا بتوانیم به جبران ضعفهایمان بیندیشیم.در دیگر بازی این گروه شیلی میزبان با پنج گل بولیوی را در هم کوبید تا با هفت امتیاز در صدر جدول گروه B قرار بگیرد. سرمربی آرژانتینی شیلی پس از این پیروزی پرگل گفت: آنچه که پیش از این نداشتیم، قدرت در حد مدعی قهرمانی این مسابقات بود که آن را هم اکنون به دست آوردهایم. این یک بازی فوقالعاده برای ما بود. ما در سطحی باورنکردنی هستیم.

او افزود: تیم من سبک بازیاش را در یک چهارم نهایی تغییر نخواهد داد. بازی کردن همچون این دیدار، تنها راه شکست تیم‌‌های بزرگی است که از این پس با آنها روبهرو خواهیم شد. از حالا برای رویارویی با تیمهای مرحله بعد مهیا خواهیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها