به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک مرد میانسال دیروز ساعت 14 و 30 دقیقه قصد داشت از طبقه 13 یک مجتمع مسکونی خود را به پایین پرتاب کند . ماموران انتظامی و امدادی با اطلاع از موضوع پس از حضور در خیابان شریعتی، تقاطع صدر مشاهده کردند که مردی میانسال قصد دارد با پریدن از طبقه 13 یک مجتمع مسکونی در حال ساخت به عمر خود پایان دهد. آتشنشانها بسرعت تشک نجات را روی زمین پهن کردند و روانپزشکان برای گفتوگو با مرد میانسال وارد ساختمان شدند. پس از 40 دقیقه گفتوگو تلاش هایشان نتیجه داد و مرد میانسال از خودکشی منصرف و به پایین ساختمان منتقل شد. او در تحقیقات اولیه به پلیس گفته بود بهدلیل این که از چهار سال پیش حقوقش را نگرفته دست به چنین اقدامی زده است.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد