LastPass یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های مدیریت پسوورد است که بسیاری از کاربران حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. اما این کمپانی اعلام کرده که از روز جمعه متوجه برخی فعالیت های مشکوک در شبکه‌اش شده که کاربران این سرویس را در خطر دزدیده شدن رمزهای حساب‌های کاربری‌شان قرار داده است.
کد خبر: ۸۰۸۶۴۳
LastPass هک شد: برنامه مدیریت پسوورد خود را تغییر دهید

به گزارش جام جم کلیک: سرویس مدیریت پسوورد لست پس امروز اعلام کرد که روز جمعه یک فعالیت مشکوک بر روی شبکه‌اش پیدا کرده است. این کمپانی اعلام کرده که هیچ مدرکی دال بر دزدی اطلاعات کاربران و پسووردهای آنها وجود ندارد، اما آنها متوجه شده‌اند که آدرس ایمیل کاربران، هش‌ها، هشدار تغییر پسوردها و... در خطر بوده‌اند.

LastPass مطمئن است که رمزنگاری‌هایش به اندازه‌ای قدرتمند هستند که بتوانند در برابر هکرهایی که قصد دارند هش‌های دزدیده شده را رمزگشایی کنند مقاومت کنند. اما اگر شما مشتری LastPass هستید باید پسوورد خود را تغییر دهید. حتی خود لست‌پس هم پیشنهاد داده تا کاربرانی که از Master Password ضعیفی استفاده کرده‌اند آن را تغییر دهند. اگر در چندین وب‌سایت از یک پسوورد یکتا استفاده کرده‌اید هم باید آنها را تغییر دهید.

LastPass ضمن عذرخواهی از کاربران برخی راهنمایی ها را به آنها ارائه کرده تا از دزدیده شدن پسووردهایشان پیشگیری کنند. شاید هم باید به کلی پسوورد منیجر خود را کاملا تغییر داده و حساب LastPass خود را پاک کرده و آن را غیرفعال کنید.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها