بتازگی هوس بوتاکس کرده‌اید؟ دوست دارید از شر چین و چروک‌ها خلاص شوید و چهره‌ای جوان و شاداب پیدا کنید؟ زیبایی مقوله بسیار خوبی است، اما هیچ کاری را نباید بی‌علم و اطلاع کامل انجام داد. امروز به پنج سوال از سوالات رایج راجع به بوتاکس را پاسخ می‌دهیم.
کد خبر: ۸۰۸۳۴۴

آیا چهره من کاملا فاقد حرکت می شود؟

قسمت‌هایی که بوتاکس می‌شود، مانند خط اخم یا خطوط خنده، دیگر قدرت حرکت نخواهند داشت چون بوتاکس ماهیچه‌های آن نقاط را فلج و فاقد حرکت خواهد کرد. اگر قصد بوتاکس دارید، به پزشکتان متذکر شوید آن را به تمام خطوط تزریق نکند تا چهره‌ای یخ زده و مصنوعی پیدا نکنید.

بهترین سن برای شروع بوتاکس چه زمانی است؟

30 سالگی ایده‌آل است. سعی کنید پیش از آن زمان بوتاکس نکنید مگر آن که خطوط اخم یا خنده عمیقی داشته باشید.

آیا بوتاکس یک نوع پُرکننده است؟

نه، بوتاکس پرکننده نیست. نقش بوتاکس مانند حجیم‌کننده لب نیست که قسمتی را پرکند تا به این ترتیب صاف و یکدست شود. بوتاکس ماهیچه‌های آن نقاط را وارد حالت ریلکسیشن عمیق می‌کند تا قدرت حرکت نداشته باشند.

یک دوره بوتاکس تا چه هنگامی دوام خواهدداشت؟

هر دوره معمولا تا چهار ماه دوام دارد، اما این مدت بسته به نقطه‌ای که بوتاکس شده و نوع عکس‌العمل بدن به بوتاکس تفاوت خواهد داشت.

آیا بوتاکس درد دارد؟

روز اول مختصر دردی حس می‌شود، اما روز بعد هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. در لحظات اول حس می‌کنید آن نقاط کمی ورم کرده‌اند، اما این حالت فقط تا پنج دقیقه دوام دارد و پس از آن رفع خواهد شد.

ـ توصیه می‌کنیم برای رفع چین و چروک‌های پوست به جای بوتاکس از مواد گیاهی، کرم های ضدچروک و... استفاده کنید. از همه مهم‌تر روحیه‌ای شاد داشته باشید تا همیشه سرحال و سرزنده و جوان بمانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها