جام جم ورزشی: دانیل داوری به تیم سابق آرمینیا بیله فلد آلمان پیوست. این تیم آلمانی به خوبی برای فوتبالدوستان ایرانی نامی آشناست.
کد خبر: ۸۰۷۳۲۴
دانیل داوری و بازتاب پیوستن به آرمینیا بیله فلد

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، علی دایی در سال 76 به عنوان نخستین بازیکن ایرانی تاریخ بوندسلیگای آلمان به آرمینیا بیله فلد آلمان پیوست. کمی بعد از علی دایی، کریم باقری نیز راهی این باشگاه آلمانی شد تا همبازی علی دایی شود. حضور این دو ستاره تیم ملی فوتبال ایران در این باشگاه آلمانی در آن زمان بازتاب زیادی داشت و هواداران فوتبال ایران نیز تمام بازی های این تیم در بوندسلیگای آلمان را دنبال می کردند. در پایان همان فصل آرمینیا بیله فلد به دسته پایین تر سقوط کرد اما علی دایی که در این تیم ستاره بود علیرغم سقوط تیمش راهی بایرن مونیخ شد. کریم باقری اما در بیله فلد ماندنی شد.اکنون به فاصله 17 سال از آن زمان بار دیگر یک بازیکن ایرانی به این تیم پیوسته است؛ دانیل داوری. دانیل پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق در گراس هاپرز سوئیس به تیم آرمینیا بیله فلد آلمان پیوست. او روزهایی امیدوار کننده ای در این تیم در پیش رو خواهد داشت.

دانیل از بازی کردن در بوندسلیگای دو خاطرات خوبی دارد، او از همین بوندسلیگای دو بود که به تیم ملی دعوت شد. اما حضور در گراس هاپرز درهای تیم ملی را کاملا بر روی او بست.دانیل اکنون به بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران فکر می کند و از سویی دیگر امیدوار است با این تیم به بوندسلیگای یک صعود کند. شاید دانیل سرنوشتی مشابه علی دایی در این تیم داشته باشد. درخشش در ترکیب بیله فلد و پیوستن به یک باشگاه بزرگ تر در بوندسلیگا. دانیل قبلا این روند را با تیم اینتراخت برانشوایگ طی کرد.

گفتنی است قرارداد دانیل داوری با آرمینیا بیله فلد تا پایان سال 2017 است . پیوستن او به این تیم آلمانی بازتاب گسترده ای در مطبوعات و رسانه های آلمانی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها