پس از پرویز پرستویی و مریلا زارعی که پیشتر حضورشان در فیلم سینمایی «بادیگارد» قطعی شده بود، فرهاد قائمیان هم به عنوان بازیگر به این پروژه پیوست.
کد خبر: ۸۰۵۹۹۱

به گزارش جام‌جم و به نقل از سایت فیلم سینمایی «بادیگارد»، این سومین تجربه همکاری قائمیان با ابراهیم حاتمی‌کیا است. او پیش از این در فیلم‌های «به‌رنگ اغوان» و «دعوت» ساخته این کارگردان بازی کرده بود. قائمیان در «به رنگ ارغوان» یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه داد و حضورش در نقش شفق، سرکرده یک گروه تروریستی که تصمیم می‌گیرد پس از سال‌ها برای دیدار با دخترش به ایران برگردد، مورد توجه قرار گرفت. گرچه هنوز اطلاعاتی درباره نقش جدید این بازیگر در فیلم «بادیگارد» رسانه‌ای نشده است، اما حضور جدید او در فیلم حاتمی‌کیا می‌تواند نوید یک همکاری خوب دیگر را بدهد.

فرهاد قائمیان، بازیگر تلویزیون و سینمای ایران که بازی‌های او را در سریال وفا و فیلم‌هایی چون قارچ سمی، شهر زیبا و استرداد به یاد داریم، این روزها فیلم «اسب سفید پادشاه» ساخته محمدحسین لطیفی را روی پرده سینماها دارد. همچنین تماشاگران می‌توانند با فرارسیدن عید سعید فطر نقش‌آفرینی دیگری از او را در فیلم «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها