سلام دوستان خوب من! در آموزش نقاشی امروز می‌خواهیم با هم طرز کشیدن یک فیل را یاد بگیریم . بچه‌ها درباره فیل‌ها چه چیزهایی می‌دانید؟ آیا می‌دانید فیل یک حیوان عظیم‌الجثه و بزرگ‌ترین جانور روی زمین است؟ اما با این‌که جثه خیلی بزرگی دارد! ولی بسیار آرام و سر به راه است و جالب‌تر این‌که خیلی باهوش است و حرف‌های ما آدم‌ها را می‌فهمد و کارهایی را که به اوآموزش می‌دهند را خیلی زود یاد می‌گیرد.
کد خبر: ۸۰۵۵۹۵

فیل دو تا دندان دارد که بیش از اندازه رشد می‌کند و بلند و بزرگ می‌شود، فیل با این دندان‌های بزرگ دو کار می‌تواند انجام دهد.

یکی این‌که می‌تواند ریشه درختان را از زیر زمین بیرون آورده و بخورد. دیگر این‌که با این دندان‌ها می‌تواند از خودش دفاع کند.

بچه‌ها می‌دانید فیل چرا خرطوم دارد ؟

فیل بدون خرطوم قادر به ادامه زندگی نیست، چون که فیل از خرطومش به جای دست و بازو و بینی استفاده می‌کند.

خرطوم ازتعداد خیلی زیادی عضله تشکیل شده که باعث شده بسیار قوی و نرم و انعطاف پذیر باشد و نوک آن یک برجستگی وجود دارد که مثل انگشتان دست انسان عمل می‌کند که حتی کوچک‌ترین چیز مثل یک سنجاق را می‌تواند از روی زمین بردارد. پس بنابراین خرطوم فیل نقش دست حیوان را برای برداشتن غذا و بردن آن به دهان ایفا می‌کند.

فیل توسط خرطوم خود آب را می‌مکد و بعد خرطوم را به سمت دهان خود جمع و آن گاه به داخل گلوی خود سرازیر می‌کند تا تشنگی‌اش رفع شود حتی به کمک خرطوم خود دوش هم می‌گیرد و به پشت خود آب می‌پاشد.

فیل‌ها خیلی آب‌تنی را دوست دارند و تا فرصت به دست می‌آورند آب‌تنی می‌کنند .

حالا برای کشیدن فیل درست مثل جدول آموزش عمل کنید و آنچه که من در قسمت بالا کشیدم مثل همان را در پایین بکشید و تمرین کنید تا یاد بگیرید و بعد یک منظره زیبا با آن بکشید و برای ما به دفتر روزنامه ارسال نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها