پخش برنامه‌ جدید هفت سنگ از امروز ساعت 12 و 30 دقیقه از رادیو ایران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۰۲۵۷۸

مهدی ساعی، تهیه‌کننده این برنامه گفت: ماهیت پخش این برنامه ترانه است و اولویت پخش ترانه‌ها با آثاری است که از سوی مردم رای بیشتری آورده است. در ابتدای این برنامه، هفت بخش کوتاه از این ترانه‌ها تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. پس از پخش، مخاطبان می‌توانند از طریق شماره پیامک 30000907، به قطعه مورد نظر خود رای دهند. تهیه‌کننده «هفت سنگ با اشاره به این‌که این برنامه، سبک‌های مختلف موسیقی همچون سنتی، ملی، محلی، پاپ را دربر می‌گیرد، یادآور شد: یکی از کارکردهای رسانه پخش موسیقی است و مخاطبان بسیاری خواستار پخش برنامه‌های موسیقی محور در رادیو هستند. این برنامه با این هدف طراحی و پخش شده است. این برنامه به نویسندگی زهرا صالحی و اجرای آرش احمدی و نوید نوروزی پخش می‌شود.

تازه‌‌‌های نشر در چاپ اول

چاپ اول از برنامه‌های جدید رادیو فرهنگ است که به معرفی تازه‌های نشر اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که به معرفی تازه‌های نشر اختصاص دارد که ساعت 11 و 30 دقیقه پخش می‌شود. در بخش «قفسه» این برنامه تازه‌ترین کتاب‌های حوزه نشر توسط ناشر کتاب معرفی می‌شود.بخش «اهل قلم » شامل کتاب‌هایی است که با صدای پدیدآورنده کتاب به شنوندگان معرفی می‌شود. بخش کتاب نت، به معرفی کتاب‌های گویا می‌پردازد و در بخش «سربانگ» نیز نظرات و انتقادات فرهیختگان را درباره کتاب‌ها پخش می‌کند.این برنامه به تهیه‌کنندگی مریم مقدسی، کارشناسی بهاره برهانی و با اجرای راضیه گردکاهد از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

حلقه گمشده روی موج سلامت

شبکه رادیویی سلامت، امروز در برنامه «حلقه گمشده» به‌موضوع ارتباط سالم بین اعضای خانواده و چگونگی برقراری آن می‌پردازد.این برنام به موضوعاتی نظیر نقش رابطه زوجین با خانواده‌ها در سلامت و بنیان خانواده، تعریف ارتباط، انواع ارتباط و ارتباط سالم، اهمیت ابتدایی‌ترین برخورد و ارتباط خانواده‌ها و زوجین با هم و آسیب‌ها و فرصت‌ها می‌پردازد. این برنامه ساعت 22 و 10 دقیقه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها