فیلم سینمایی «ایران برگر» از مرز 5 میلیارد تومان فروش عبور کرد

گیشه خوب یک نهنگ

فروش ۷۵ میلیون تومانی فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در آغاز راه اکرانش، گیشه 40 میلیونی فیلم «آتیش بازی» و عبور فروش «ایران‌برگر» از مرز پنج میلیارد تومان باعث شد تا آخر هفته پر رونقی برای فصل تازه اکران سینماها رقم بخورد.
کد خبر: ۸۰۰۴۸۳

به گزارش فارس، امیر قطبی، مدیر پخش فیلمیران گفت: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» با در دست نداشتن پردیس‌های سینمایی توانسته فروش خوبی داشته باشد؛ این در شرایطی است که فروش فیلم سینمایی «ایران‌برگر» از مرز پنج میلیارد تومان گذشته است.

او در ارتباط با میزان فروش فیلم‌ «ایران برگر» هم توضیح داد: تا پایان شب پنجشنبه 31 اردیبهشت فیلم سینمایی «ایران برگر» با 20 سالن در تهران فروش خود را به سه میلیارد تومان و در شهرستان‌ها به 250 میلیون تومان رساند. این فیلم سینمایی با در دست داشتن 60 سالن سینما در شهرستان‌ها، 20 سالن در تهران و 68 روز اکران مجموع فروش خود را به پنج میلیارد و 50 میلیون تومان رساند.

قطبی درباره میزان فروش فیلم سینمایی «قصه‌ها» گفت: این فیلم سینمایی که 12 سالن سینما در تهران و 25 سالن در شهرستان را به خود اختصاص داده است، توانسته تا پایان شب گذشته ظرف مدت 16 روز اکران عمومی میزان فروش خود در شهرستان‌ها را به 140 میلیون تومان برساند. این در حالی است که «قصه‌ها» در تهران 380 میلیون تومان فروخته که جمعا میزان فروش‌ آن به 520 میلیون تومان رسیده است.

او در ادامه افزود: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در شرایطی که از داشتن پردیس‌های اصلی سینمایی همچون سینما آزادی، پردیس سینمایی ملت، سینما‌های حوزه هنری و شهرداری محروم است توانسته با داشتن 22 سالن سینمایی طی دو روز اکران عمومی به فروش قابل توجهی برسد.

براساس این گزارش، حبیب اسماعیلی، مدیر شرکت رسانه فیلمسازان مولود در خصوص اولین آمار فروش «اسب سفید پادشاه» گفت: «اسب سفید پادشاه» با داشتن 20 سالن در تهران طی دو روز اکران 14 میلیون تومان فروش داشته است.

او افزود: از دیروز (جمعه) اکران فیلم در شهرستان‌هایی همچون مشهد، ارومیه، همدان، کرج، یزد و گوهردشت آغاز شده است.

همچنین مسئول پخش هدایت فیلم در خصوص آمار فروش فیلم سینمایی «آتیش بازی» اظهار کرد: این فیلم با در اختیار داشتن 25 سالن در تهران طی دو روز گذشته 40 میلیون تومان فروش داشته است.

فروش فیلم رخ دیوانه هم در تهران یک میلیارد و 960 میلیون تومان و در شهرستان 960 میلیون تومان تا شب گذشته اعلام شده است که این فیلم هم توانست از مرز دو میلیارد تومان عبور کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها