جام جم آنلاین گزارش می‌دهد

تجزیه عراق؛ آغاز و فرجام داعش

رئیس مجلس شورای اسلامی نقش پیشمرگان مسلمان کرد در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی را مهم و بارز عنوان کرد و بر پاسداشت رشادت های شهدا با برگزاری کنگره های مختلف تاکید کرد.
کد خبر: ۷۹۹۰۲۰
نقش پیشمرگان کرد در پیروزی انقلاب اسلامی بارز و مشخص بود

علی لاریجانی صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به سنندج به خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان گفت: پیشمرگان مسلمان کرد نقش مهمی در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی داشتند و به همین دلیل باید به بهترین شکل ممکن از نقش و جایگاه آنها تجلیل شود.

وی با اشاره به پیام اصلی کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد عنوان کرد: پیشمرگان مسلمان کرد در کنار سایر نیروهای نظامی برای تثبیت امنیت در کردستان تلاش کردند و پیام اصلی این کنگره این است که تمام اقوام ایرانی در یک کشتی بوده و دارای منافع مشترک هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل باید همواره مراسم این چنینی در راستای پاسداشت شهدا در سطح کشور برگزار شود.

علی لاریجانی در سفر یک روزه خود به استان کردستان قرار است که علاوه بر سخنرانی در کنگره نهایی پیشمرگان مسلمان کرد، در جلسات شورای تامین و اداری استان کردستان نیز سخنرانی داشته باشد.

کنگره نهایی پیشمرگان مسلمان کرد امروز و از ساعت ۹ صبح کار خود را آغاز می کند و قرار است رئیس سازمان بسیج مستضعفان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان نیز در این کنگره سخنرانی داشته باشند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها