مشارکت اجباری/ آقا یا خانم غفاری از تهران یکی از صدها شهروندی است که پرداخت اجباری وجه در مدارس را نمی‌پسندند و به آن انتقاد دارند. او می‌گوید مسئولان مدرسه راهنمایی دخترانه ستایش در منطقه 5 تهران برای گرفتن پول از والدین با آنها برخورد ناشایست می‌کنند و الفاظ نامربوطی را به‌کار می‌برند؛ آن هم در حالی که ابتدای سال مبالغی را از خانواده‌ها دریافت کرده‌اند. این مشکلی سراسری است که آموزش و پرورش باید هرچه زودتر برای آن راه‌حلی پیدا کند.
کد خبر: ۷۹۷۱۴۲

بازنشسته‌های چشم انتظار/ معوقات بازنشسته‌ها حکایت مثنوی صد من کاغذی است که این بار درددل یکی از شهروندان را باز کرده که از مسئولان می‌پرسد چرا وعده واریز معوقات بازنشستگان فرهنگی هنوز محقق نشده است. همچنین جمع زیادی از شهروندان در تماس با جام‌جم، علت واریز نشدن اضافه حقوق بازنشستگان را جویا شده‌اند.

گرانی هزینه‌های پست/ تورم همچنان روندی صعودی دارد و همه چیز را درگیر کرده است، حتی خدمات پستی را که آقای منصوری از تهران گلایه دارد که چرا یکباره 2 برابر شده است.

جوابیه / در پی درج پیامی در پانزدهم فروردین‌ماه با عنوان «معضل نسخه‌های آزاد» مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: داروهای موجود در داروخانه‌های مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی براساس دستورالعمل‌های موجود و در چهارچوب تعهدات تعریف شده خریداری می‌شود، اما داروهای مورد نیاز بیمار با توجه به شرایط، با صلاحدید پزشک معالج وی تجویز می‌شود. لذا بدیهی است بیمار برای تهیه بخشی از داروهای مورد نیاز خود که در لیست داروهای در تعهد بیمه نیستند، باید به بخش خصوصی مراجعه کند.

روی خط 162

چاله‌های رشت/ خیابان‌ها و معابر ناصاف در بیشتر شهرهای کشور برای شهروندان دردسرساز است، از جمله در رشت که یکی از ساکنانش از مسئولان خواسته تا به این وضع رسیدگی کند.

هزینه مصاحبه/ یکی از شهروندان نکته قابل تاملی را تذکر داده است. او خود را از دانشجویان پذیرفته شده مقطع دکتری معرفی کرده که در سایت دانشگاه پذیرفته شده (علامه ) خوانده که هر دانشجو برای مصاحبه باید 100 هزار تومان پرداخت کند.

جولان معتادان و قاچاقچیان/ یکی از ساکنان منطقه وحیدیه تهران از جولان معتادان و قاچاقچیان در این منطقه گله‌مند است و می‌گوید این افراد مدام در حال درگیری با یکدیگر و ایجاد ناامنی برای مردم هستند. این اعتراض بحقی است، چون وجود معتادان و قاچاقچیان در محلات، امنیت مردم را به خطر می‌اندازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها