گفت‌وگو با بهزاد فراهانی، بازیگر سینما و تئاتر درباره سینمای کودک

فناوری، بچه‌ها را محاصره کرده است

زیبایی هنری پایتخت به روایت فراهانی و رشیدی

بهزاد فراهانی، بازیگر و کارگردان سینما، تئا‌تر و تلویزیون همراه با امین‌الله رشیدی، خواننده سنتی کشورمان به تغییر در بیلبوردهای تجاری پایتخت و به نمایش درآمدن آثار هنری واکنش نشان دادند و لب به تحسین مدیریت شهری در این زمینه گشودند.
کد خبر: ۷۹۵۴۱۱

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، فراهانی درباره تاثیرات استفاده از تابلوهای بزرگان نقاشی ایران و جهان در معابر و میادین شهری تاکید کرد: چند روزی است در حین ترددهایی که در سطح شهر داشته‌ام، با این تابلوهای نقاشی که در ابعاد مختلف در میادین و بزرگراه‌ها نصب شده‌اند روبه‌رو شده‌ام و به نظرم کار زیبا و ارزشمندی است و باید از شهرداری به‌دلیل این اقدام فرهنگی تشکر کرد.

بازیگر مجموعه تحسین شده «امام علی(ع)» با تاکید بر ضرورت تداوم چنین کارهایی افزود: زمانی که این تابلوهای زیبا و هنری را در کوچه و خیابان شهرم دیدم، خوشحال شدم. البته می‌توانست این مساله مقداری تعمیم‌پذیرتر باشد.

عضو هیات‌مدیره خانه تئاتر با اشاره به جانمایی مناسب این تابلوهای نقاشی در سطح شهر گفت: من حداقل در این چند روز 20 تابلوی خوب و درجه یک دیدم و امیدوارم در تمام سطح شهر این تابلوهای نقاشی جانمایی بشود.

امین‌الله رشیدی هم با اشاره به این‌که دیدن آثار هنری سطح بصری مردم و مخاطبان را ارتقا می‌دهد، گفت: با توجه به این موضوع بهتر است این اقدامات در سطح وسیع‌تر برگزار شود.

این خواننده درباره پروژه نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر افزود: بهتر است بخشی از سال را به این موضوع اختصاص دهیم؛ همچنین هنرمندان جوان از این طریق معرفی می‌شوند و مخاطبان با آثار هنری مفاخر و پیشکسوتان باید بیشتر آشنا شوند. آثار هنری هنرمندان می‌تواند سطح بصری مردم را ارتقا دهد و این فرهنگ‌سازی بسیار خوب و باارزش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها