سخنگوی عملیات عربستان سعودی در خاک یمن در واکنش به احضار کاردار کشورش در تهران، درباره جلوگیری از فرود هواپیمای امدادرسان جمهوری اسلامی ایران در خاک یمن مدعی شد هواپیمای ایرانی مجوز نداشت!
کد خبر: ۷۹۱۴۸۶
واکنش عربستان به احضار کاردارش در تهران

به گزارش پایگاه خبری النشره، سرتیپ احمد عسیری سخنگوی عملیات موسوم به «طوفان قاطعیت» عربستان سعودی گفت: «ما به علت اینکه هواپیمایی ایرانی مجوز نداشت به آن اجازه فرود در یمن ندادیم.»

وی افزود: «ساز و کار صدور مجوز فقط در دست ماست و هواپیمای ایرانی چنین مجوزی نداشت.»

عسیری این سخنان را در واکنش به اعلام احضار کاردار عربستان در تهران و ابلاغ اعتراض ایران به اقدام ائتلاف عربی در جلوگیری از فرود دو هواپیمای ایرانی در صنعا، مطرح کرد.

اصلاح‌طلبان علیه اصلاح‌طلبان

ابراهیم اصغرزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در سخنان خود در یک مراسم دانشگاهی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفته است: «علم هسته‌ای نباید عقیم شود. همچنین نباید نظارت‌های طرفین مذاکره‌کننده با منافع ملی‌مان در تضاد باشد»

به گزارش فارس، دفاع اصغرزاده از علم هسته‌ای و تأکید وی بر ضرورت عقیم نماندن دانش هسته‌ای کشور رخدادی ستودنی است که البته مغایر با دیدگاه‌های اصلاح‌طلبانی مثل صادق زیباکلام و احمد شیرزاد است.

که اولی در یک سخنرانی، انرژی هسته‌ای کشور را یک «چاه ویل»! برای کشور معرفی کرده است و دومی هم زمانی در یک برنامه دانشگاهی عنوان کرد: «از چاه هسته‌ای آبی برای ایران درنمی‌آید»!

دفاع اصغرزاده از منافع ملی در مقابل نظارت‌های فراهسته‌ای و تأکید اخیر صادق زیباکلام مبنی بر ضرورت انتشار گزاره‌برگ(فکت‌شیت) ایرانی از مذاکرات لوزان (که در یک یادداشت مطبوعاتی منعکس شد) را می‌توان به فال نیک گرفت و امیدوار بود تا انتقادات درست، رخنه‌ای در دیواره‌های سیاست‌زدگی پدید بیاورد و شاهد یکپارچگی چهره‌های سیاسی کشور در بیان برخی مواضع اصولی باشیم.

حکم شلاق داعش برای طرفداران فوتبال

گروه تروریستی داعش در ادامه احکام عجیب و غریب خود اعلام کرد پوشیدن لباس باشگاه‌های فوتبال اروپا و گوش دادن به آهنگ‌های "مدونا" حرام و مجازات آن 80 ضربه شلاق است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه "دیلی استار" انگلیس، گروه تروریستی داعش در اقدامی جدید طرفداران فوتبال را از پوشیدن لباس باشگاه‌های بزرگ فوتبال جهان از جمله منچستر یونایتد، بارسلونا، رئال مادرید و میلان منع کرد و آن را حرام خوانده و اعلام کرد مجازات متخلفان اعم از زن و مرد 80 ضربه شلاق است.

همچنین داعش گوش دادن به آهنگ‌های "مدونا" خواننده زن آمریکایی را ممنوع و اعلام کرد که آهنگ‌های وی مخالف اسلام است و اسم این خواننده از اسامی منصوب به حضرت مریم (س) است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها