رنگ آسمان

باز هم وزش باد شدید

با ادامه فعالیت امواج ناپایدار در برخی مناطق میهن، بارش‌های بهاری و البته در بیشتر مناطق، وزش بادهای شدید را شاهدیم که با خسارت همراه است.
کد خبر: ۷۹۱۴۰۴
باز هم وزش باد شدید

دیروز: در نوار شمالی کشور، دامنه‌های البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس و مناطقی از مرکز، رشد ابر، رگبار، آذرخش، وزش باد شدید و گرد و خاک را شاهد بودیم.

امروز: همچنان در مرکز، دامنه‌های البرز و نیمه شرقی وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک ادامه دارد. در نیمه غربی نیز ریزگردها از کیفیت هوا کاسته‌اند. همچنین امروز در نوار شمالی میهن و مناطقی از شرق، بارش‌های بهاری ادامه دارد. از امشب کاهش دما در کشور محسوس‌تر و گسترده‌تر خواهد بود.

فردا: بارش‌ها به صورت محدودتری در شمال شرق ادامه دارد، اما به‌تدریج جوی پایدار کشور را فراخواهد گرفت و از شدت وزش باد کاسته می‌شود.

آینده‌نگری: طی روزهای آینده جو پایدار، آسمانی صاف و آفتابی را سبب می‌شود، اما از اواسط هفته در نیمی از میهن، بخصوص در مرکز و دامنه‌های زاگرس مرکزی شاهد بارش‌های رگباری موقتی خواهیم بود.

آسمان‌نگاری: آسمان به باد چشم دوخته بود که دیوانه‌وار به هر سو می‌دوید. از او پرسید: چه بی‌قراری؟! باد پاسخ گفت: کسی را گم کرده‌ام! آسمان ساعت‌ها فکر کرد که باد چه کسی را گم کرده؟!

خبر بد: امروز وزش بادهای شدید در برخی مناطق مرکزی و دامنه‌های البرز سبب شکسته شدن شاخه‌های درختان می‌شود. همچنین در بیشتر مناطق گرد و خاک، از کیفیت هوا می‌کاهد.

خبر خوب: خنک‌تر شدن هوا، سبب شده از شدت مصرف آب کاسته شود. طی سه روز آینده نیز آب و هوا معتدل باقی می‌ماند.

احسان مرادی - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها