جای خالی خدمات مناسب پس از فروش/ آقای فهیمی‌جو از تهران گفته چرا هیچ‌یک از نمایندگی‌های شرکت ایران‌خودرو از طریق تلفن به مشتریان وقت بازدید خودرو نمی‌ده د تا به این شکل وقت مشتریان کمتر گرفته شود.
کد خبر: ۷۸۶۳۹۲

خرج از کیسه مشتری/ آقای مهمانچی از تهران می‌گوید اپراتور همراه اول هزینه پیامک‌های تبلیغاتی را که برای سیمکارت‌های اعتباری ارسال می‌شود از حساب مشتریان کسر می‌کند. این شهروند از مسئولان پرسیده آیا این کار قانونی است؟

برج آزادی نیازمند توجه بیشتر/ تعدادی از ساکنان پایتخت از مسئولان خواسته‌اند توجه بیشتری به مرمت برج آزادی کنند تا این اثر تاریخی و نماد شهر تهران همانند دیگر آثار قدیمی از بین نرود.

بیمه تکمیلی اجباری/ تعدادی از بازنشستگان فرهنگی در تماس با روزنامه اعلام کرده‌اند که حدود سه ماه است تقاضای انصراف از داشتن بیمه تکمیلی را مطرح کرده‌اند، اما هنوز هزینه بیمه را از حقوق آنها کسر می‌کنند.

روی خط 162

تاخیر در توزیع آرم‌های طرح ترافیک/ شهروند دیگری از تهران پرسیده چرا شرکت پست و شهرداری تهران آرم‌های طرح ترافیک سال 94 را توزیع نمی‌کنند؟

نبود نظارت در بازار شب عید/ شهروند دیگری پرسیده چرا با این‌که مسئولان قیمت پرتقال را 2900 تومان اعلام کردند، ولی قیمت این میوه به 9000 تومان هم رسید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها