پس از دیدار با وزیر انرژی آمریکا

صالحی: در ۹۰درصد مسایل فنی توافق داریم

رییس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار دوم خود با وزیر انرژی آمریکا گفت: در نود درصد مسایل فنی به توافق رسیده ایم.
کد خبر: ۷۸۱۴۱۳
صالحی: در ۹۰درصد مسایل فنی توافق داریم

علی اکبر صالحی گفت: در عمده مسایل به نقاط تفاهم مشترک رسیده ایم، فقط یک مورد اختلافی که بسیار هم مهم است باقی مانده که در گفتگوهای عصر امروز تلاش می کنیم، آنرا حل و فصل کنیم.

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به اینکه حل موضوع هسته ای، قاعده تعاملات بین المللی و سیاسی جهان را تغییر خواهد داد، افزود: حل موضوع هسته ای ایران به قدری مهم و بزرگ است که خیلی ها همچون رژیم صهیونیستی که منافع شان در بحران سازی است به دنبال وارد کردن خدشه در روند مذاکرات هستند.

وی با اشاره به اصل کلی که تیم مذاکره کننده ایرانی آنرا دنبال می کند یعنی هیچ توافقی نخواهد شد مگر آنکه درباره همه چیز توافق شود، گفت: در بعد فنی یکی از مواردی که بسیار هم مهم است، قرار شد عصر امروز در جلسه ای با حضور وزیران امور خارجه دو کشور آنرا مورد بحث و بر رسی قرار بدهیم.

رییس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران افزود: ما قطعا در چهارچوب حفظ منافع ملی حرکت می کنیم و تلاش ما حفظ نشاط فعالیت های هسته ای، عبور نکردن از خطوط قرمز ترسیم شده و لحاظ کردن منافع ملی و حاکمیتی نظام است.(خبرگزاری صدا و سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها