صدای آمریکا مسئول کدام پروژه براندازی علیه ایران بود؟

این ماموریت پایان ندارد + عکس

حجت الاسلام ابوترابی فرد در یادواره سرداران و 3500 شهید منطقه 16:

خون شهدا نبود ایران تجزیه می‌شد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ششمین یادواره سرداران و 3500 شهید منطقه 16 تهران گفت: اگر خون شهدا نبود، ایران به چند قسمت تجزیه می شد و بر هر قسمت آن به دست یک استعمارگر می افتاد.
کد خبر: ۷۸۰۱۱۷
خون شهدا نبود ایران تجزیه می‌شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، ششمین یادواره سرداران و 3500 شهید منطقه 16 با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سید محسن اسدی شهردار منطقه 16، صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، محمد عزیزی قائم مقام شهردار منطقه 16، سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، معهاونین شهردار، شهرداران نواحی و شهروندان شهیدپرور منطقه 16 تهران از سوی ستاد کنگره سرداران و 3500 شهید منطقه 16 (قرارگاه فرهنگی شهید شاطری،شهرداری منطقه 16 و بسیج ناحیه مقاومت شهید رجایی) در مسجد الرسول(ص) نازی آباد برگزار شد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این یادواره، طی سخنانی گفت: به برکت خون مقدس شهدا و رشادت های رزمندگان، آزادگان و جانبازان ما، شر دشمنان به خودشان برگشت.

وی افزود: 8 سال دفاع مقدس، خاطره تلخی را در ذهن کفار، دشمنان و معاندان ایران اسلامی بر جای گذاشت؛ خاطره ای که هیچگاه از ذهن آنان پاک نخواهد شد.

ابوترابی فرد با بیان اینکه همه عظمت دفاع مقدس به حضور مردان و زنان دلیری است که در این دفاع، حماسه آفریدند، اظهار داشت: اگر خون شهدا نبود فقط خدا می داند چه بلاهایی بر سر مردم ما و ایران عزیز می آمد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر خون شهدا نبود ایران به چند قسمت تجزیه می شد و هر قسمت آن، دست یک استعمارگر می افتاد.

وی با اشاره به اینکه شهدا و خانواده های معظم شهدا برای ما امنیت، عزت و شرف به ارمغان آوردند، گفت: مادران شهدا مصائب عظیمی را تحمل کردند تا ایران اسلامی و ملت ما دچار مصیبت نشوند.

ابوترابی فرد ادامه داد: برگزاری یادواره ها و کنگره های اینچنینی، عرض ادب به ساحت والای شهدا و خانواده های معظم شهداست؛ از برادر ارجمندم آقای اسدی شهردار منطقه و آقای علوی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 به خاطر برگزاری این یادواره سپاسگزاری می کنم.

وی در پایان خلطرنشان کرد: به برکت خون شهادت فرزندان این ملت، انشالله، به دستاوردهای بزرگتری در عرصه های سیاسی، فرهنگی، علمی و ... دست پیدا خواهیم کرد و ایران اسلامی به یک الگوی منطقه ای و جهانی بدل خواهد شد.

کرباسی: شهدا انتظار دارند در برابر جنگ نرم ساکت ننشینیم

در ادامه، حجت الاسلام کرباسی دبیر ائمه جماعات منطقه 16 و رئیس حوزه امیرالمؤمنین(ع) طی سخنانی گفت: شهدای ما اهل معرفت و اهل دل بودند؛ به همین دلیل، برکات وجود و فداکاری شهدا از احتساب خارج است.

وی اظهار داشت: حدود 40 سال پیش فقط دو مسجد در آمریکا وجود داشت اما امروز، به برکت خون شهدای ما، بیش از 2 هزار مسجد در آمریکا فعال است.

کرباسی با تاکید بر اینکه گسترش اسلام در غرب و افزایش گرایش روزافزون مردم کشورهای غربی به اسلام، از نتایج خون شهداست، افزود: شهدا وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند، خانواده های شهدا نیز وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، اما آیا ما وظیفه خودمان را به درستی و کامل انجام داده ایم؟!

دبیر ائمه جماعات منطقه 16 تهران ادامه داد: شهدا شاهد و زنده اند و از ما توقع دارند؛ شهدا از ما توقع دارند که شهیدپرور باشیم.

وی تصریح کرد: شهدا از ما توقع دارند که جنگ نرم را جدی بگیریم و در برابر تهاجم فرهنگی ساکت ننشینیم.
در پایان ششمین یادواره سرداران و 3500 شهید منطقه 16 تهران، جمعی از خانواده های معظم و همسران ارجمند شهدا، تقدیر و تکریم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها