بازیگر نقش کودکی جلال‌الدین:

مولانا برایم دعا می‌کرد

محمدجواد جعفرپور، بازیگر نقش کودکی مولانا در سریال جلال‌الدین گفت: مولانا یکی از شاعران و عرفای برجسته ایرانی است که من او را دوست دارم و معتقدم زمانی که در نقش کودکی او بازی می‌کردم خودش برایم دعا می‌کرد تا این نقش را باورپذیر اجرا کنم.
کد خبر: ۷۷۹۹۰۸

جعفرپور درباره حضورش در سربال جلال‌الدین به فارس گفت: دو سال پیش برای ایفای نقش کودکی مولانا به دفتر آقای شهرام اسدی دعوت شدم و در همان دیدار اول وی تصمیم گرفت این نقش را به من بدهد. یکی از نگرانی‌های آقای اسدی از همان ابتدا پیدا کردن بازیگری بود که هم بتواند نقش کودکی مولانا را خوب بازی کند و هم این‌که پیدا کردن بازیگری که نقش بزرگسالی او را به‌عهده بگیرد دشوار و سخت نباشد و بتواند این بازیگر را از لحاظ چهره با یکدیگر هماهنگ کند.

وی در ادامه با اشاره به تحقیقاتش برای بازی در این نقش افزود: برای رسیدن به خصایص و ویژگی‌های شخصیتی مولانا کتاب‌های بسیاری را مطالعه کردم همچنین بازیگرانی که در این سریال با آنها همبازی بودم، کمکم کردند تا بتوانم به نقش نزدیک شوم.

جعفرپور که در کارنامه کاری خود بازی در فیلم‌هایی مانند به همین سادگی، 12 روز و شکارچی شنبه را دارد درباره سختی‌‌های بازی در کارهای تاریخی توضیح داد: به طور قطع ایفای نقش در کارهای تاریخی و بالاخص بازی در نقش شخصیت بزرگی مثل مولانا دشواری‌های خاص خود را دارد. ما برای ضبط سریال جلال‌الدین حدود یک سال نیز در حال سفر در شهرهایی چون خوانسار، نطنز، اصفهان و کاشان بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها