پرسش و پاسخ: تغییر رنگ کاشی‌ها در ویندوز 8.1

چگونه می‌توان رنگ کاشی‌های پیش‌فرض ویندوز 8.1 مانند اخبار ورزشی، اخبار آب و هوا و موزیک را عوض کرد؟
کد خبر: ۷۷۹۷۲۵
پرسش و پاسخ: تغییر رنگ کاشی‌ها در ویندوز 8.1

پارسا امینی از کرمانشاه: چگونه می‌توان رنگ کاشی‌های پیش‌فرض ویندوز 8.1 مانند اخبار ورزشی، اخبار آب و هوا و موزیک را عوض کرد؟

پاسخ کلیک: انجام این کار با استفاده از ابزارهای رایج در ویندوز 8.1 امکان‌پذیر نیست. چنانچه دنبال نرم‌افزاری برای انجام این کار هستید OblyTile را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه از هر برنامه‌ای که تمایل داشته باشید یک کاشی روی صفحه‌ شروع بسازید. رنگ زمینه کاشی، عنوان کاشی، تصویر آن و... توسط شما قابل تغییر است.

http://goo.gl/ZLI9IN

همچنین در صورتی‌که قصد دارید بدون استفاده از برنامه‌ها برای هریک از کاشی‌های موجود، رنگ دلخواه خود را اختصاص دهید باید به روشی که مایکروسافت شرح داده عمل کنید. در این روش باید در کنار فایل اجرایی برنامه موردنظر، فایلی را با نام Appname.VisualElementsManifest.xml ایجاد کنید. توجه داشته باشید به‌جای Appname باید نام فایل اجرایی قرار گیرد. برای مثال چنانچه فایل شما click.exe است باید فایل نهایی به نام click.VisualElementsManifest.xml ذخیره شود.

محتوای این فایل نیز باید از ساختار معینی پیروی کند که نمونه‌ای از آن به شکل زیر است:

<Application xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance">
<VisualElements
BackgroundColor="#FF0000"
ShowNameOnSquare150x150Logo="on"
ForegroundText="light"
</Application>

شما می‌توانید از همه کدهای رنگ RGB برای رنگ زمینه کاشی‌ها کمک بگیرید. در ادامه پس از ایجاد و ذخیره این فایل در کنار فایل اجرایی، با اضافه کردن کاشی موردنظر مشاهده خواهید کرد که رنگ زمینه کاشی طبق تغییرات موردنظر شما ایجاد می‌شود.

برای مشاهده جزئیات بیشتر در ارتباط با محتوای فایل XML می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://goo.gl/mJo3a1

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها