برنامه «بچه‌های دیروز بچه‌های امروز» با حضور گیتی خامنه، عروسک‌های خاطره‌انگیز، هنرمندان و ورزشکاران در ایام نوروز هر روز از شبکه پنج پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۱۰۹

محبوبه سمیعی‌زفرقندی، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه پنج درباره این برنامه به جام‌جم گفت: گیتی خامنه برنامه‌ای برای نوروز تدارک دیده که عروسک‌های خاطره‌انگیز شبکه پنج در آن حضور دارند. خامنه این عروسک‌ها را به خانه‌اش می‌برد.

وی ادامه داد: مهمانان فرهنگی، ورزشی، هنری، سیاسی و دیگر چهره‌های محبوب مردمی هم به این برنامه می‌آیند. همچنین پیشکسوتان برنامه‌سازی کودک هم حضور دارند و گیتی خامنه با مهمانان برنامه گپ و گفت خواهد داشت. این برنامه ترکیبی و نمایشی است و به تهیه‌کنندگی امیررضا کاوه تولید می‌شود. حمزه صالحی سرپرست نویسندگان است.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران اشاره کرد: علیرضا خمسه، مریم سعادت، رضا فیاضی، حسین محب‌اهری، کدخدایی، رضا سرشار، وحید شمسایی (فوتسال)، رضا عنایتی (فوتبالیست)، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی و... برخی از مهمانان برنامه هستند. هدف تولید این برنامه ایجاد ارتباط بین نسل گذشته و امروز است تا بچه‌های امروزی با شیوه زندگی بچه‌های دیروز آشنا شوند.زفرقندی عنوان کرد: در این برنامه مهمانان همراه فرزندانشان، مادر و مادربزرگ حضور خواهند داشت. در واقع مهمانان ما از دو یا سه نسل هستند. همچنین دوبلورهای قدیمی کارتون‌‌هایی مانند پینوکیو، ای‌کیوسان و... در برنامه حضور خواهند داشت. پخش برنامه بچه‌های دیروز بچه‌های امروز از بیست و نهم اسفند آغاز می‌شود و تا چهاردهم فروردین ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها