عملیات جستجو برای یافتن دو کوهنورد ناپدید شده در ارتفاعات توچال با کشف جسد آنها پایان یافت.
کد خبر: ۷۷۷۹۰۷

پنجم اسفند امسال دو پسر جوان برای کوهنوردی به ارتفاعات توچال رفتند اما هنگام بازگشت راه را گم کردند. زمانی که غیبت این دو دوست طولانی شد، خانواده‌هایشان با امداد کوهستان تماس گرفته و در خواست کمک کردند و خودشان هم راهی توچال شدند.

جستجوی امدادگران کوهستان برای یافتن آنها آغاز شد ، اما موفق به یافتن دو پسر جوان نشدند. بنابراین عملیات جستجو با گروه‌های بیشتری ادامه پیدا کرد تا این که با گذشت سه‌روز از وقوع حادثه، امدادگران یکی از کوهنوردان که براثر سرمازدگی جان خود را از دست داده بود، پیدا کردند.

با هماهنگی قضایی جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد و تلاش برای یافتن دومین کوهنورد گمشده ادامه یافت تا این‌که پس از گذشت 9 روز از وقوع حادثه، امدادگران کوهستان موفق به یافتن جسد کوهنورد دوم شدند. با گزارش موضوع به بازپرس مجتبی حسین‌پور کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، جسد این کوهنورد هم به پزشکی قانونی منتقل شد. این در حالی است که تحقیقات اولیه نشان می‌داد این دو نفر تجهیزات لازم و کافی برای صعود به توچال را نداشته‌اند و همین باعث شده که هردوی آنها راه را گم کنند و در کوهستان جان خود را از دست بدهند. تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها