بازی Resident Evil Revelations چند سال پیش ابتدا برای کنسول دستی 3DS ساخته شد، اما موفقیت آن و نظر کارشناسان مبنی بر این ‌که روح و ریشه‌ اصلی مجموعه را پس از سال‌ها در اینجا می‌توان دید، سازنده‌ها را مجاب کرد تا نه‌تنها آن را با کیفیت بصری بهتر برای کنسول‌ها و PC منتشر کنند بلکه حالا شاهد انتشار نسخه‌ دوم آن نیز هستیم.
کد خبر: ۷۷۳۴۱۳

در اینجا یکی از شخصیت‌های محبوب مجموعه که مدت‌ها از او بی‌خبر بودیم و بازمانده‌ شهر راکون در RE2 یعنی کلر ردفیلد، باز خواهد شد! البته آن طور که گفته شده شاهد بازگشت شخصیت‌های بیشتری نیز خواهیم بود. گرافیک بازی بسیار بهتر شده و سازنده‌ها در تلاشند همان حس و حال ترسناک نسخه‌های اصیل را ارائه کنند. نکته‌ جالب درخصوص بازی، انتشار اپیزودیک یا سریالی آن است، به‌این معنی که این هفته تازه قسمت اول بازی عرضه می‌شود و به مرور قسمت‌های جدید به آن اضافه می‌شوند.

بازگشت دستورهای صوتی

اگر یادتان باشد چند سال پیش شرکت یوبی‌سافت در عنوان End War خود فناوری‌ای به کار برد که به بازیکنان امکان می‌داد با دستورهای صوتی، واحدها را هدایت کنند. There Came an Echo نیز که این هفته منتشر می‌شود، دنباله‌روی همین مکتب است. سبک بازی، استراتژی همزمان بوده و شما جوخه‌ای کوچک در اختیار دارید که باید آن را رهبری کنید. بازی در بستری علمی ـ تخیلی رخ می‌دهد و داستانش را با بهره‌گیری از شخصیت‌ها روایت می‌کند. جالب است بدانید از افراد مشهوری نیز در طراحی و صداپیشگی آنها استفاده شده که از آن جمله می‌توان به ویل ویتن، بازیگر نسخه‌ اصلی استارتِرک و دوست شلدون در سریال «نظریه‌ انفجار بزرگ» اشاره کرد.

خاطرات کلوب

زمانی که ما بچه بودیم و کلوب‌های بازی‌های ویدئویی به افسانه‌ها نپیوسته بود، خیلی‌ها ترجیح می‌دادند فقط فوتبال بازی کنند و بجز مورتال کامبت، تیکن و چند بازی دیگر کمتر پیش می‌آمد کسی بازی دیگری را تجربه کند، اما در محل ما یکی بود که می‌نشست و Oddworld: Abe’s Oddysee بازی می‌کرد. این هفته شاهد بازسازی آن تحت عنوان New ‘n’ Tasty هستیم. گرافیک بازی برای نسل هشتم یعنی کنسول‌های جدید طراحی شده و گیم‌پلی بازی به‌واسطه تغییرات غنی‌تر و صدا‌های بازی نیز تقویت شده‌اند. اگر آن زمان بازی را از دست داده‌اید حالا وقتش است آن را با آخرین فناوری‌های به کار رفته در نسل هشتم تجربه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها