زینال‌پور از سلماس: با کم شدن 50 گرم از وزن خمیر نان بربری نسبت به سال گذشته چرا باید آن را 300 تومان گران‌تر تهیه کنیم؟
کد خبر: ۷۶۹۲۰۵

تحویلدار از کرج: دولت به شکل خودکار به کسانی که بالای 2.5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند یارانه ندهد.

محرمی از تهران: پله برقی ضلع شمالی پل خاقانی در خیابان دماوند شب‌ها بیشتر اوقات خاموش است.چرا؟

جوادی از چاراویماق: روستای گل از شهرستان چاراویماق استان آذریایجان شرقی از داشتن امکانات اولیه همچون جاده آسفالت شده، پل، دریافت برنامه‌های صدا و سیما،آنتن دهی اپراتورهای تلفن همراه، خانه بهداشت و درمانگاه و نیز داشتن مدرسه در مقطع ابتدایی محروم است و این برای کشور ما با وجود درخواست‌های بی‌شمار از مسئولان امر بسیار بعید به نظر می‌رسد.

حبیبی از تهران: علت خاموش بودن تیرهای برق کوچه‌‌های خیابان مهربار در منطقه تهران نو، میدان اطلاعات چیست؟

روی خط 162

یک شهروند از ماهدشت: به‌دلیل کمبود سطل زباله در شهرک مسکونی مسکن مهر ماهدشت البرز، این شهرک پر از زباله شده است، لطفاً زودتر رسیدگی کنید.

یک شهروند از آبیک: معلم روستای قشلاق آبیک قزوین هستم که در فروردین ماه امسال برای یارانه ثبت‌نام کردم، ولی یارانه‌ام پرداخت نشده است، بارها به فرمانداری آبیک مراجعه کردم ولی جواب می‌دهند سازمان هدفمندی فهرست و اسم از ما قبول نمی‌کند.

یک شهروند: کارگر ساختمانی ساکن در جاده ساوه هستم که بیکارم و دارای سه فرزند هستم. در مدرسه به دخترم گفته‌اند مبلغ 30 هزار تومان برای کمک به مدرسه بیاورید، اگر نیاورید دیگر مدرسه نیایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها