تفریح رایگان

پسرهای عنکبوتی، همزاد مرد عنکبوتی معروف، دارند از سر و کول نخل بالا می‌روند و این نخل نجیب خم به ابرو نمی‌آورد. آن یکی مثل تارزان روی سر نخل نشسته و انگار می‌خواهد خانه‌ای درختی بسازد؛ بی‌هراس از ارتفاع. اینها الان چند متر بالاتر ازسطح زمین‌اند، روی بلندی، معلق میان زمین و هوا، ولی خنده را فراموش نکرده‌اند. خنده‌های از ته دل این دو شیرین است، عین خرمای عسلی این نخل‌ها و چقدر سرسخت‌اند این پسرهای شبیه شاخه‌های پولادین نخل.
کد خبر: ۷۶۹۰۲۵

از نگاه یک حافظ محیط‌زیست، آویزان شدن از شاخه‌های درخت و رعشه انداختن به اسکلتش خلاف طبیعت دوستی است، ولی از نگاه کودکی محروم که جز نخل، ملعبه‌ای اطرافش نمی‌بیند عنکبوت‌وار به شاخه‌های آویزان شدن، خود زندگی است.

این اطراف نه کلوپی هست نه شهربازی و نه مجتمعی تفریحی، پس بچه باید خودش آستین بالا بزند و سرش را گرم کند و چه بهتر از نخل‌های نجیب جنوب که تنه‌های چوبی مستحکم‌شان مثل سربازانی نیزه به دست همیشه حافظ این آب و خاک بوده‌اند.

تفریح رایگان و بازی مجانی، این چیزی است که از پرتره این دو پسر می‌بارد و تلنگری است بر این که شادی باید از عمق وجود آدم‌ها بتراود نه این که هزار جور امکانات کنار هم جمع شود تا کسی لبخندی بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها