پخش هرگونه فیلم وسریال در قالب برنامه رادیو فیلم از رادیو نمایش متوقف شد.
کد خبر: ۷۶۴۳۳۹

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، محمدرضا قربانی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش در این باره گفت: با توجه به ماهیت غیرشنیداری و بصری فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و عدم برقراری ارتباط موثر مخاطب رادیو با این آثار، پخش هرگونه فیلم و سریال تلویزیونی از رادیو نمایش متوقف شد. وی تأکید کرد: از این پس، نمایش‌های فاخر و ارزشمند رادیویی که برخوردار از عناصر دراماتیک، توصیفی و خیال‌انگیز هستند جایگزین برنامه رادیو فیلم خواهد شد. این تصمیم در شورای کارشناسی مرکز هنرهای نمایشی رادیو گرفته شد.

مبارزه با سرطان در رادیو

برنامه صبح و زندگی رادیو سلامت امروز به موضوع مبارزه با سرطان می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه سلامت اجتماعی از ساعت 7 و 10 دقیقه با حضور شهرام رفیعی‌فر، سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت به موضوع دستاوردهای نظام سلامت و کمپین مبارزه با سرطان می‌پردازد. برنامه افق روشن گروه سلامت اجتماعی از ساعت 9و5 دقیقه با حضور مصطفی مبشری، مددکار انجمن حمایت از جذامیان و مهشید ناصحی، رئیس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت به موضوع نظام سلامت و حمایت از مبتلایان به جذام اختصاص دارد. برنامه سایبان آرامش گروه سلامت روان از ساعت 13و 20 دقیقه با حضور کاوه مقدم، روا‌ن‌شناس کودکان استثنایی، اختلال خوانش‌پریشی و علائم آن را بررسی می‌کند. برنامه انسان و طبیعت گروه سلامت اجتماعی از ساعت 14و40 دقیقه با حضور ریاضی، استاد دانشگاه به موضوع تخریب جنگل یعنی نابودی هوای پاک می‌پردازد.

دهه فجر روی موج رادیو جوان

در ایام دهه فجر برنامه‌های پاتوق انقلاب، فجر دانش، نقشه آزادی، کافه رادیو و... از رادیو جوان پخش می‌شود. برنامه پاتوق انقلاب ساعت 20 در قالب جنگ شبانه با ساختاری شاد و مفرح پخش می‌شود. برنامه فجر دانش ساعت 9 با محوریت بررسی دستاوردهای کشور در حوزه علم، دانش و فناوری، برنامه کافه رادیو ساعت 15 با موضوع انعکاس اخبار و رویدادهای هنری، برنامه نقشه آزادی ساعت 9 و 45 دقیقه با بررسی وقایع، راهپیمایی‌ها و جنبش‌های خیابانی و داستان آزادی ساعت 11 با معرفی کتاب‌های انقلاب اسلامی از رادیو جوان پخش خواهد شد. از دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توان به برنامه مستند انقلاب که ساعت 13 فعالیت‌های پشت پرده رژیم پهلوی را بررسی می‌کند، برنامه شب‌های نقره‌ای که ساعت 21 با موضوع انعکاس خبرهای جشنواره فیلم فجر به مخاطب‌ها ارائه می‌شود، برنامه شعر حماسه که برای ساعت 12 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده است و برنامه سرود حماسه و درست مثل بهار که ساعت 9 روز 22 بهمن پخش می‌شود، اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها