نسرین آبروانی معاون صدا رسانه ملی گفت: از آنجا که رادیو «اقتصاد» و رادیو «گفتگو» جزء رادیوهای مهم و تخصصی حوزه صدا می‌باشند، لذا سعی برآن شد تا دو تن از بهترین سرمایه‌های سازمان را برای این تصدی انتخاب کنم.
کد خبر: ۷۶۳۱۷۰
معارفه مدیر رادیو گفتگو با حضور معاون صدا برگزار شد

مراسم معارفه رضا کوچک‌زاده مدیر رادیو گفتگو با حضور نسرین آبروانی معاون صدا، ‌ اکبر رضایی مدیر شبکه رادیویی اقتصاد، ‌نورالدین جعفری قائم مقام معاون صدا و جمعی از مدیران حوزه معاونت صدا در سالن جلسات رادیو اقتصاد انجام شد.

اکبر رضایی مدیر رادیو اقتصاد از تدوین راهبردهای صورت گرفته در رادیو گفتگو یاد کرد و گفت: با تلاش یک ساله و با تشکیل شوراهای تخصصی متشکل از مدیران و کار‌شناسان، موفق به سیاستگزاری و تدوین راهبرد رادیو گفتگو شدیم که با تکیه بر این راهبرد‌ها توانستیم برای مدت 3 سال آتی برنامه ریزی صحیح و اصولی داشته باشیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور آقای کوچک‌زاده در رادیو گفتگو متذکر شد که ‌‌نهایت همکاری و کمک را در ارتقاءاین رادیو خواهند داشت.

در ادامه جلسه نسرین آبروانی معاون صدا ضمن اشاره به توانمندی‌ها و سابقه درخشان اکبر رضایی و رضا کوچک‌زاده در مدت حضورشان در حوزه رسانه گفت: از آنجا که رادیو «اقتصاد» و رادیو «گفتگو» جزء رادیوهای مهم و تخصصی حوزه صدا می‌باشند، لذا سعی برآن شد تا دو تن از بهترین سرمایه‌های سازمان را برای این تصدی انتخاب کنم.

وی ضمن امیدواری از همکاری تنگاتنگ رادیو گفتگو و شبکه رادیویی اقتصاد گفت: انشاءالله شاهد موفقیت در کیفیت و جذب بیش از پیش مخاطب خواهیم بود.

در ادامه رضا کوچک‌زاده مدیر رادیو گفتگو ضمن تشکر از معاون صدا و مدیر رادیو اقتصاد ابراز امیدواری کرد که با همدلی و صمیمیت همکاران رادیو گفتگو گامی موثر در راستای سند چشم انداز رادیو گفتگو برداشته شود.

رادیو گفتگو در ساختار جدید معاونت صدا به عنوان زیر مجموعه شبکه رادیویی اقتصاد قرار گرفته است. (روابط عمومی رادیو اقتصاد)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها